Till idag

Jo, till idag har lederna varit bra sedan jag fick Remicade senast och det är väl typ tre veckor tror jag.
Det var skönt så länge det varade. :) Jag har inte jätteont, i händer och axlar mest.
Om allt går som det skall får jag den nya medicinen den 28 maj och det kommer väl bli bra tror jag. Problemet med Mabthera är att den kan ta några månader till man ser efekt. Jaja, inte så mycket och grubbla på egentligen, det blir som det blir. Det finns ju kortisonsprutor och värktabletter, eller hur?

Det har varit en bra dag. Jens hade haft det bra på dagis och han är tydligen de andra barnens kelgris, antagligen för att han är bland de yngsta.
Det var underbart att få träffa min fina vän Lina. Vi fikade och snackade. Jag fick såklart lånat ett gäng böcker med....
Nu är det strax dags för käk.
Önskar er en skön fredagkväll!
So long

Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas den nya medicinen ger snabbare effekt än så, Hildas gjorde det iallafall!
Jag gör så gott jag kan, det är så mkt jag som kan se tar för givet, och inte tänker på. Men jag ska försöka beskriva bilder så gott det går! Ha en trevlig fredagskväll!
Kram

2008-05-16 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0