Torsdag

Natten har varit riktigt bra. Sov i ett sträck till klockan fem då Jens vaknade och ville över till oss.Sedan var nästa gång halvnio och då gick vi upp. :) Känner mig alltså pigg och glad.
Jens har varit som ett litet solsken hela förmiddagen, strax skall han hoppa i badet.

Min lillebror åker till Oslo idag och han blir nog där fram till jul om inte längre. Han kommer hem imellan förstås. Jag kommer sakna honom så mycket. Jag älskar mina småsyskon, de är mina bästa vänner.
Han kommer inom och säger hejdå, det blir nog om någon timme skulle jag tro.
Nix, ner med lillgrabben i badet... :)
Ha en skön dag. Här skiner solen.
So long


Kommentarer
Postat av: Titti

Få se om jag kan hjälpa dig. Alvedon/panodil är ju samma sak och den verksamma substansen där heter paracetamol. Iprens verksamma substans heter ibumetin eller nått. Man ska väl inte ta tabletterna samtidigt, men vid hög feber som inte vill gå ner om man tar ex alvedon var sjätte timme då kan man köra varannan. En alvedon, 4 timmar senare ipren, 4 timmar senare alvedon osv. Då hinner inte effekten avta så mycket och febern hålls nere mycket effetkivt. Hoppas det hjälpte?!
Kram

2008-05-15 @ 15:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0