Träning

Jodå,jag kom iväg till träningen imorse och det var såå roligt och skönt. Jag har en helt underbar ledsagare, vi har så roligt ihop. jag fortsatte där jag slutade och det kändes faktiskt inte så jättetungt.
När jag kom hem hade Daniel precis kommit hem han också. jag hann fixa till lite här hemma innan vi stack och hämtade Jens på dagis. Idag hade han varit lite på dåligt humör på förmiddagen, men som en annan, man kan inte vara på topp jämt... Hmm? Tror nog att pensilinet påverkar honom lite med.

Efter hämtningen på dagis åkte vi raka spåret in till stan. Vi var in på banken och nu har vi äntligen fixat ett konto till Jens. Vi sparar en liten summa i månaden i fonder till honom, inte så mycket men det är väl tanken som räknas... haha
Sedan var jag in på
Myrorna, jag skulle se om jag hittade en jeansjacka. Jag har faktiskt aldrig varit in på Myrorna tidigare, det fanns mycket men inte en jacka till mig.
Jag gick in på Capp ahl istället och där fanns en som jag ville ha, inte så faswligt dyr heller. Det blir ju lite billigare när man köper på barn... hmm
Vi hälsade på mamma och pappa också. Jens stannade där ett tag medan jag och Daniel stack iväg en runda till. Jens fick mat och han åt ganska bra.
Nu känner jag mig riktigt trött i kroppen, en skön trötthet. :)
IImorgon skall Jens en sväng till dagis igen men bara en och en halv timme, jag och Daniel skall på utvecklingsamtal eller vad det heter?
Undrar vad de har och säga...
Sov nu gott allihopa. :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det var längesen jag kunde handla billigt på barnavd. till mig själv ;-) Kunde nog faktiskt göra det i gymnasiet men nu har alla godispåsarna satt stopp för det :-D hahha!
Hoppas det går bra på utvecklingssamtalet, dom har nog bara bra saker att säga om jens!!
Kramis

2008-05-14 @ 08:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0