Dags att sova igen

då var den här dagen också snart till enda.
Det blev en inne-sittar-dag, rätt skönt.
Har inte gjort mycket vättigt egentligen. Skrev ihop ett mail till den där kuratorn men eftersom jag inte har någon mailadress till henne så ligger mailet så fint i utkast så länge... :)
Jaja, så kan det bli.

Ojoj, ni skulle ha sett badrummet ikväll efter att Jens hade badat. Tjohhej vad det var mycket vatten, utan för badkaret.
Roligt hade han iaf. Den lille busungen är inte det minsta rädd för vatten och då har han ändå inte gått på babysim när han var riktigt liten.

Imorgon är det en vecka kvar till vi ska ner till Lund. Å, det ska bli skönt när det är över. Aldrig roligt att ha sånt framför sig.
Doktorn ska väl köra ner en sån där himla fibergrej genom näsan och ner i halsen också. Blää
Jaja, det är egentligen inte undersökningarna jag är orolig för, det vet ni, det är vad de ska säga som skrämmer mig.
men ingen idé att spekulera.
istället tar jag min älskade make och går och lägger mig.
Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: soffie

åå förstår dej att det måste va hemskt att vänta på att få besked,minns när jag hade tagit prov för cancer i mitt vä bröst innan jag fick svaret hade jag nästan dött av oro,nu hade jag tur det va inget farligt ,

Du har väl någonmed dej när du åker?

Må så gott och sov gott skickar en varm och goo kram

2008-11-12 @ 23:01:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Titti

Det kommer att ordna sig i Lund tror jag. Förhoppningsvis vet ju läkarna vad dom gör och gör det bästa för dig. Innerst inne vet du det också, eller hur :o)

Kramar och lycka till!

2008-11-13 @ 14:15:05
Postat av: Annica

Hej min vän!

Hur är det med dig idag?

Du undrar om jag fick sova. Oj oj oj...

Jag tror att min kropp tryckte på nödstopp eller nått.

Somnade som en stock på kvällen och sov hela natten. Lämnade Emil på dagis och somnade om i soffan och sov tills jag skulle hämta honom igen. Hm... Tror kroppen beslöt sig för att stänga av alla känslor, tankar och alla smärta. Nu var det dags för Annica att sova...

Så nu känns allt mycket bättre. Tänk vad lite sömn gör skillnad!

Massa kramar till dig!!!!!

2008-11-13 @ 18:24:10
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Byggarn

Låter inget vidare med fibergrejjer ner genom näsan... Vet knappt vad jag ska säga..Lycka till, eller det kanske man inte säger!!! Hur som helst så hoppas jag att allt går som du har tänkt!!!

2008-11-13 @ 19:36:30
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: T

Uscha, jag förstår att du är nervös. Det skulle jag verkligen också vara. Åh vad jag hoppas att allt går bra och att du får ett positivt besked!

Jag håller tummarna! ;-)



Tänkte titta in och önska trevlig helg för jag hinner inte imorgon! ;-)

2008-11-13 @ 20:15:58
URL: http://modestymom.blogg.se/
Postat av: bjorne

Det gör du rätt i,ha de kul i sänghalmen så länge det går,många tunga tankar försvinner en stund vid sådana högtidsstunder.

2008-11-13 @ 20:16:29
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0