Här igen

Det blev inget bloggande igår, orkade inte helt enkelt.
Jag känner mig inte riktigt på topp just för tillfället och det blir så tråkiga inlägg här då. ;)
Jag har fortfarande den där huvudvärken som kommer och går. Det är lite påfrestande.

Igår var jag iaf och tränade och det var skönt att komma iväg en stund.
Nu från och med oktober får jag inte ersättning för träningen och resorna, fasen vad det irriterar mig. Bara för att jag blir 30 år den här månaden.
Funderar på att söka någon fond eller så men hjälp, det är ju inte det lättaste.
Får se vad jag kan hitta på.

Jens har hamnat i en lite jobbig period just nu. Eller så är det mitt tålamod som bara är på upphällningen. jag blir så arg och ledsen på mig själv när jag blir irriterad på honom. Han kan ju inte hjälpa att det är som det är.
Stackars min gosros. Jag älskar ju honom över allting.
Han är på dagis nu. Daniel ska strax iväg på en anställningsintervju.. Håll tummarna för honom! :)
Nej, jag får nog rycka tag i dammsugaren nu tror jag.
Ha en fin dag!
So long

Kommentarer
Postat av: Ann

Tiden går ruggigt fort!

Här ahr inte åskat men det fullkomligen vräker ner!

2008-10-02 @ 10:47:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: soffie

Å tänk vad du fick vara med om som liten,jag satt å grät över din berättelse,så läskigt det måste varit för dej som barn,fast jag märker på Nellie som har sin febersjukdom att på nåt konstigt vis blir det en vardag det där med sjukhus.

Va härligt att du har det bra idag med din lille Jens och man.

Sänder dej massor av kramar

2008-10-02 @ 10:51:52
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: lLenal

Hej,min vän.Det är perioder av ens liv som är tuffare än andra.

Har man genom levt svårigheter ,så blir man ödmjuk inför livet.Du bara du ,gör det så....bra

Må så gott kram lena.

Hörs senare!

2008-10-02 @ 11:47:41
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Jen

Alla tummar hållna här. Vad jobbar han med nu? Kram

2008-10-02 @ 13:08:01
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0