Inflammationerna är här

Ja, då har inflammationerna slagit till igen, inte med full kraft, men ändå så att jag känner att jag har två styck händer och lite andra leder här och där i min kropp.
Jaja, jag ska till doktorn den 30 oktober och då ska de stora besluten fattas. Om vi ska ge Mabthera en chans till eller prova på något nytt spännande. Hmm? Ttror på det senare faktiskt, tyvärr.
Annars är det bra och jag känner mig på rätt gott humör. Skönt att födelsedagen är över, nu är det bara det roliga kvar, middagen. :)
Längtar efter att få träffa alla.

Jens, min lille gosros, verkar må bra, så länge han har mamma och pappa i närheten. Han har sovit jättebra inatt och glad på morgonen var han också. Men när Daniel lämnade honom på dagis var han såå ledsen. :( Jag ringde drygt en timme senare och kollade läget, då var han hur glad som helst.
Skönt!
Jag vet så väl att detta är en period, som kommer och går, men skoj är det inte. Att det bara kommer så där över en natt, det är märkligt tycker jag. I fredags var det ju inga problem att lämna honom.
Jaja, som sagt, det går över.

Nu ska jag vila händerna lite.

Önskar er en fin dag.
So long

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon cutie:)

2008-10-14 @ 11:47:24
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Jen

Shit va jobbigt, här knapras det naproxen för tillfället hahaha. kram kram du goa 30åring.

2008-10-14 @ 15:58:01
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: soffie

å fy vad jobbigt att få så ont

Vad skönt att Jens inte va lessen så länge oftast när de är det så går det över snabbt.

Ha en skön kväll

2008-10-14 @ 20:13:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Satu

åååh älskade vännen är värken tillbaka? Önskar jag kunde göra nått..



Hoppas också på det senaste alternativet..verkar som Mabthera inte hjälpt?

2008-10-14 @ 20:18:59
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: T

Aj,aj, stackars dig som är helt inflammerad. Är det för att du lät bli att ta medicinen den här gången?



Stackars lilla Jens-busen som var så ledsen.

Sonen var så ett tag när han var runt tre. Vad det gjorde ont i hjärtat! Usch! Men som sagt när jag ringde senare så var allt frid och fröjd.



Vad jag tänkte fråga om tandborstningen var att..blir du aldrig trött när folk ställer så korkade frågor? Jag blev ursinnig på sköterskan...

Nedrans skräcködla!



Idag fick jag ny medicin utskriven så nu blir jag förmodligen bättre. :)



Ha en super kväll!

2008-10-14 @ 20:38:48
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0