Så skönt!

I förmiddags var jag på ansiktsbehandling, det var en av de fina presenterna jag fick när jag fyllde år. :)
Det var inte alls dumt. Blev nerbäddad i en skön varm säng och sedan blev jag ompysslad. Skulle vara skönt att göra lite oftare.. Men nu ska jag inte vara sån.
Jens lämnade vi hos Anna eftersom dagiset har stängt idag, det fick vi reda på i fredags. Hmm? Det satt en lapp på väggen? Inte stod det på punktskrift heller. ;)
Apropå dagis så stannade Jens där lite längre i fredags eftersom Danne jobbade längre. Klockan tre var alltså tiden vi skulle hämta honom. som tur var så hämtade Daniel honom för när han kom till avdelningen där Jens går så var det igenbommat och en lapp var uppklistrad på dörren och på den stod det att barnen var på en annan avdelning.
Jag bara ryser när jag tänker på att det skulle varit jag som kom för att hämta honom. jag hade inte fattat någonting. Eller jo, jag hade ju förstått att de var någon annanstans, men vart?
Jag hittar ju bara till grodans avdelning.
Tror jag ska ta upp det med dem.

Jens blev helt galet ledsen när vi lämnade honom men när vi kom tillbaka fick vi höra att det hade gått jättebra. Anna hade tagit med honom till en djuraffär där han fick kika och känna på djuren. det var uppskattat. :)
Min hals är inte bra men den höll sig iaf någorlunda under behanldingen. Det tackar jag för.
Imorgon är det träning och jag hoppas verkligen att jag kan komma iväg. Tränar inte förrän vid tolv så jag hinner ju slemma av mig en hel del och känna hur det är.
Annars lugna puckar i Getinge. ja, vi har förstås översvämmning här men det är ju inget ovanligt. :( När det regnar mycket svämmar Suseån över på en gång och det blir skit. Vi har pumpar här ute som står och brummar för att få bort vattnet.
Inte alls trevligt med dessa översvämmingar hela tiden.

Nej, nu får jag ängna mig åt gosrosen. Han somnade en halvtimme när vi körde hem från stan, det är allt han sovit idag så jag undrar hur kvällen blir?
Han är trött redan nu, det märks tydligt men han vill inte koppla av, eller snarare,, han kan inte.
Ha en fortsatt fin tisdag.
So long

Kommentarer
Postat av: Jen

ÅÅÅ va nice, jag har aldrig varit på ansiktsbehandling faktiskt. Jaha, lappar och info på dagis, HAJAR DOM INTE ATT DU ÄR BLIND??? Min fina blinda kompis måste ju få veta saker liksom. Tjohej, kram kram kram kram i hur mycket som helst.

2008-10-28 @ 15:42:03
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: soffie

mmmm va mysigt att bli ompysslad så,men va dåligt av personalen de får väl ringa till dej eller kan de punktskrift,du måste ju få all info som de andra får,

Hoppas du får en bra kväll och att halsontet är helt borta nu.

Kram.

Vi har haft härliga dagar med god mat och härliga vänner och släkt.

Nellie har lekt och lekt med sina goa kusiner.

jag ville inte åka hem till jobb igen!

må gott

2008-10-28 @ 17:32:49
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Pej

Hej vännen!



Va skönt med ansiktsbehandling :-) Jag hade ju mitt lyx i fredags.

Tycker absolut du ska ta upp det där på dagis. Om att dom inte bara kan sätta upp en lapp om det är du som ska hämta Jens.

Ta hand om dig vännen!

KramKram

2008-10-28 @ 19:39:46
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Pej

Dom ämne behöver jag för att eventuellt plugga till sjuksköterska nån gång i framtiden. Vet inte alls om det är det jag vill men det skadar väl inte att ha pluggat lite hur som helst. Får se hur jag klarar det när det väl är dax.

KramKram

2008-10-28 @ 20:21:00
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: soffie

Gonatt till dig min vän,va gulligt du skrev att du saknat mig,tänk vilka vänner man får här på bloggen!

2008-10-28 @ 21:36:48
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej vännen!

Vad skönt med ansiktsbehandling!

Vi har precis varit iväg en vecka i solen, helt underbart! Längtar tillbaka redan, tillbringar mycket tid på Vings hemsida för att leta resor igen.

Hoppas du mår bättre o kom iväg på träningen.

Kram Mia

2008-10-29 @ 13:25:15
URL: http://familjenahlgren.blogspot.com
Postat av: Alina

hejhopp ha en fin dag! :)

2008-10-29 @ 13:29:17
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej om du är tjej och gillar sexleksaker.

har en en tävling på min blogg sponsrad av www.lustjakt.se

är du tävlingsusgen hittar du min tävling här

http://enlitentax.blogg.se/2008/october/sexleksak-tavling.html

2008-10-29 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0