Lite mat gör susen

Nu mår jag bättre.
både jag och Jens blev på bättre humör efter middagen.
Skönt!

Lägger den här dagen bakom mig snart och det känns skönt. Imorgon är det dags för träning och det kommer säkert att få mig på ännu bättre humör, det brukar vara så iaf.
Jag blev irriterad på färdtjänsten idag. Jag ringde för att beställa en bil till imorgon. Tog en frammetid till 09.40 och då fick jag åka en timme innan, till saken hör att resan tar högst tjugo minuter. Jag blev irriterad som sagt, för jag har annat att göra. Nu låter jag hemskt gnällig men min tid är också dyrbar... :)
Jag ringde och ändrade, sa att jag kan helt enkelt inte åka tidigare än kl 09.00. Fick bil kl 09.30 så jag får väl stressa lite med träningen.
Jaja, det ordnar sig.

En god vän ringde mig tidiigare ikväll. Hon berättade att hennes ledarhund blivit atackerad av en kamphund i lördags. Vad är det frågan om?
Dessa mattar och hussar borde inte ha några hundar över huvud taget.
Min vän hade stått där och inte förstått vad som hände. Hennes hund hade gnällt och det hade morrats och hon hörde hur det var slagsmål.
Som tur var hade hon kurage att polisanmäla insidenten. Men det lädde i sin tur till att hon blev hotad och utskäld dagen efter när hon var i rastgården med sin hund.
Ja hjälp.
Jag blir arg.
Men Timrå vann ikväll så jag blev glad för det iaf. ;)
Nu dags att stänga datorn tror jag.
Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Annica

Men vad hemskt! Stackars hund! Och stackars matte!

Säger god natt och hoppas det går bra på träningen i morgon!

KRAM!!!

2008-09-30 @ 22:15:55
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej!

Nu äntligen funkar bloggen!

Om du hinner hem och läser detta innan 11 så håll tummarna. Då ska jag nämligen få min andra kortisonspruta....

Hoppas att träningen gick bra.

KRAM!!!

2008-10-01 @ 10:26:25
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: soffie

å fyy va knäppt med färdtjänsten,plockar de upp fler på vägen eller varför blir det så?

Nu måste jag fråga en till sak förlåt men jag gillar allt du skriver och därför undrar jag.Är du född med en synskada eller är du helt blind?

Du är så himla duktig tycker jag.

Hoppas huvudvärken släpper..

du sånna hundar är farliga det finns i generna,fy stackars hund och matte fyy va hemskt..(vågar man skriva så tro)

ha det gott..

2008-10-01 @ 19:11:46
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Usch! Jag vet precis hur det känns med kamphundar som attakerar!

Nyårsdagen -07 (jag höggravid ska tillägas.. det var du me ;-)) blev vår äldsta lilla hund attakerad utav en dobberman! Den bet henne över halsen och hade det inte varit för min sambo så hade hon inte överlevt. Han bokstavligt bände isär käften (för det var inte en "mun") och slet bort den från vår älskling.. Två hål på vardera sida om halsen blev det och sen ilfart till vetrinären. Inopererade drän fick hon.

Hoppas hunden mår bra trots allt och att den kryar på sig.

Den där färdtjänsten verkar man inte kunna lita på..och din huvudvärk då! hoppas den ger med sig snart så du kan få slappna av lite!

MAssa kramar från Cecilia

2008-10-01 @ 20:13:19
Postat av: vivan

God natt och sov gott...hoppas du får en bra torsdag!!! kramiz:)

2008-10-01 @ 23:21:41
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej vännen!

Hur mår du?

Massa kramar!

2008-10-02 @ 09:26:42
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Huvudvärk kan vara nog så jobbigt! Du kanske måste gå till en doktor och kolla upp det?

Stefan sitter bredvid nu och hälsar tillbaka.

KRAM!!!!!

2008-10-02 @ 10:17:10
URL: http://anja72.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0