Ny vecka

Måndag idag och första september. Hösten har varit här i flera veckor redan men hoppas det blir en fin månad. Jag gillar hösten rätt bra, om det inte blåser och regnar hela tiden vill säga. :)

Vad det gäller mina leder så är läget stabilt dåligt. haha Det har spitt sig till ena knät och jag har en väldigt värkande och svullen fot just nu. Tabletterna biter inte på den inte...
Tidigare har det ju varit händer, axlar och armbågar men nu har de alltså fått sällskap. Så trevligt för dem.

Jag ska till Spenshult på torsdag. Jag tror inte det kommer hända så mycket mer än att de höjer upp kortisonet igen. Gud vad trött jag är på det.
Men bara jag slipper inflammationerna så blir jag ju glad. Det gör ont men det som är värre är att jag inte kan röra mig så bra. det blir ju bättre efter några timmar men på morgonen får jag knappt upp händerna till ansiktet.
Jag är tacksam för alla era underbara kommentarer som är så fulla av medkänsla.
Tack! :)

Fast jag är egentligen på ganska gott humör. Jag är inte så ledsen, bara orolig.
Min solstråle livar upp mig.
Han har dock börjat skrika som en galning. Alltså inte för att han är ledsen utan för att det tydligen är skitkul att vråla som en stucken gris.
Hmm? Får lock för öronen.
Ha nu en bra dag.
So long


Kommentarer
Postat av: Pej

Hej vännen!



Förlåt för att jag är så dålig på att kommentera nu för tiden. Tänkte på dig igår kväll men då hade jag stängt av datorn så då skrev jag inget.

Kan säga att vinet hjälpte inte mot min ischias, så nu vet du det ;-)

KramKram

2008-09-01 @ 12:01:49
URL: http://fruwee.blogg.se/
Postat av: Annica

Visst är det underbart när de kommer på att de kan låta. Jens kan få låna Emils höj och sänknings knappar som han har på huvudet och kan skruva på... De kanske funkar bättre på Jens. För på Emil verkar de inte funka alls.. ;-)

STOR KRAM TILL DIG!!!!

2008-09-01 @ 14:10:15
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: whatthefuck

Det är hämtat från en annan blogg men jag har det i inlägget under det du kommenterade i, jag skickar med en länk till inlägget som man ska kopiera :) http://whatthefuckdotcom.blogg.se/2008/september/stoppa-valdet.html

2008-09-01 @ 14:33:03
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Men då, ont igen? Hoppas du blir bättre snart!

Minna har oxå högfrekventa ljud som skär hål på trumhinnan.. Det har hon lärt sig på dagis ;-)

Hoppas ni får en mysig kväll trots ömma leder.

Massa kramar till dig!

2008-09-01 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0