Onödigt vetande om mig

Detta har jag tagit från
Julia

1. Hur gammal är du om fem år? *Snart 35 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? *Med Jens och Daniel
3. Hur lång är du? *150 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? *Örnen har landat
5. Vem ringde du senast? *Pappa
6. Vem ringde dig senast? *Pappa haha

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? *Det var från Monica, där hon berättade att hon och hennes dotter kommer på min fest. Tjohhooo
8.. Föredrar du att ringa eller skicka sms? *Det beror på till vem, men ringa tror jag.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? *Gifta sedan 1974
10. När såg du senast din mamma? *I fredags
11. Vilken ögonfärg har du? *Blå
12. När vaknade du i dag? *Vid åttatiden
13. Vilken är din favoritjulsång? *Gillar många men jag säger: Gläns över sjö och strand
14. Vilken är din favoritplats? * Nära Jens
15. Vilken plats föredrar du minst? * Operationssalar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? *Vi bor nog inte kvar här, närmare stan någonstans. Förhoppningsvis har jag ett jobb eller så pluggar jag. Haha
17. Vad skrämde dig om natten som barn? *Tanken på Saker med långa vassa huggtänder
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? *Jens, när han satt och klinkade på gitarren samtidigt som han sjöng, sååå fint! (jag och Daniel stod och lyssnade på honom i ett annat rum"
19. Hur stor är din säng? *160 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator? *Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? *Hmmm utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? *Jag har tre själv, Daniel har en.
23. Hur många landskap har du bott i? Tre stycken, Uppland, Halland och Södermanland
24. Vilka städer har du bott i? *Uppsala, Halmstad och Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? *Barfota
26. Är du social? *Jodå, det är jag nog, har blivit bättrepå att vara det iaf.
27. Vilken är din favoritglass? *Lakrisglass hihi
 28. Vilken är din favoritefterrätt? * Bara det är sött och gott så slinker det ner.
29. Tycker du om kinamat? *Jap

30. Tycker du om kaffe? * Jaaa!
31. Vad dricker du till frukost?  Jouce
32. Sover du på någon särskild sida? *Jag snurrar men sover aldrig på mage.
 33. Kan du spela poker? *Ja
34. Tycker du om att mysa/kela? *Jaaa
 35. Är du en beroendemänniska? *Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? *Ja, min lillasyster. Fick henne i födelsedagspresent när jag fyllde fyra år.
37. Vill du ha barn? *Jag är lycklig och tacksam för Jens, funderar inte så mycket på om jag vill ha fler, inte just nu iaf.
38. Kan du några andra språk än svenska? *Engelska och lite spanska
 39. Har du någonsin åkt ambulans? *Japp, några gånger har det blivit
40. Föredrar du havet eller en bassäng? *Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? *Jens, restaurangbesök och upplevelsegrejer.
42. Äger du dyrbara smycken? *Nej, inte om man ser till prislappen.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? * Inget speciellt men melodifestivalen och valvakor missar jag ej.
44. Kan du rulla med tungan? *Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner? *Jens
 46. Sover du med gosedjur? *Nej
47. Vad har du för ringsignal? * Stjärnornas krig
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? *Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? * Min tröja
50. Flirtar du mycket? Nej

51. Kan du byta olja på bilen? *Aldrig I livet
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? *Nix, men hade jag haft MC-kort hade jag nog fått det, tyvärr.
53. Vilken var den senaste boken du läste? *När livet stannar av Malin Sävstam
54. Läser du någon dagstidning? *Hallandsposten ibland
 55. Prenumererar du på någon veckotidning? *Nej
56. Dansar du i bilen? *Nej men jag sjunger
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? *Rix
 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? *Något meddelande till Daniel, ett telefonnummer tror jag och han kunde läsa det! Haha  
59. När var du i kyrkan senast? *Tre veckor sedan ttror jag, en av mina favopräster höll i högmessan.
 60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? *Leif Tiveman, engelska och svenska.
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? *En natt

Jag säger som Julia, har ni orkat läsa detta så orkar ni svara. Haha
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Tack söta!

2008-09-29 @ 05:09:32
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Jen

hihi kul att läsa, hoppas allt är bra med dig och de dina idag, kram

2008-09-29 @ 09:18:24
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Ann

Japp Tobbe är yngst! Han är 10.Det verkar iallafall gå jättebra:))

2008-09-29 @ 12:06:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: soffie

kul att få reda på lite mer om dej.

måndagskramen till dej

2008-09-29 @ 13:00:31
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: lLenal

Härligt att få veta mer om dig.

Hoppas allt är fint, kram lena.

2008-09-29 @ 13:34:31
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej vännen.

Jag lever men känner mig så totalt utpumpad. Så här slut var det länge sen jag kände mig.

Måste vila. Men jag återkommer snart igen.

KRAM!!!!!

Jag har saknat dig med!

2008-09-29 @ 15:05:48
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja man kan bara hoppas på det nu:)

2008-09-29 @ 15:23:58
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0