Besök i Malung

En tid har gått igen sedan jag skrev. I söndags, vid halvtolv, åkte mamma, pappa och jag mot malung. På måndagen, igår alltså, var det boupptäckning efter min mormor som gick bort nu i höstas.
Igårkväll, vid tiotiden kom jag hem igen. Den här resan har tagit på mig mycket psykiskt men jag är glad att det är över nu och att jag nu kan sikta in mig på att njuta av julen tillsammans med mina kära. Den här resan har nämligen hängt över mig som ett stort svart moln den senaste tiden. tillsammans med halsoperationen som inte blev av och alla tankar som kom med den blev det lite mycket för mitt stackars huvud. och hjärta med får man väl säga.

Resan var pissjobbig helt enkelt och jag tänker inte gå in på varför för det orkar jag bara inte.
Mötet gick helt okej iaf och allt kändes bra.

Jens var ledsen när jag var borta och det kändes extra tufft.
Jag och Jens har fått en väldigt bra kontakt den senaste tiden. Han har alltid varit en liten pappagris och det är han fortfarande men han har blivit en mammagris nu också. ;) Vi har varit mkt ensama, han och jag och då blir det nog så.

Nej, jag ha rinte hört något från Lund.
Imorgon ska jag till sjukhuset och byta tracken. Min lillasyster ska följa med mig. hon ska hjälpa och stötta mig eftersom jag måste prata allvar med dem om dessa infektioner och göra någon slags plan för hur vi ska bete oss när jag blir sjuk. Om pencillin är det som ska gälla och att jag helst ska komma till samma läkare som är införstodda med min situation.
Jag är jätteglad att Lovisa ska följa med, älskar dig gumman.
Möjligtvis blir det träning efteråt men det hänger lite i luften eftersom jag inte har någon passning till Jens. Får se om mamma vill och kan.

ha en fin kväll.
Kram

Kommentarer
Postat av: Titti

Hej mitt hjärta! Hoppas du fått sova bra inatt efter den jobbiga resan, det tar tid att komma igen efter nått så tufft. Trackbytet idag kommer att gå galant hoppas jag och du får en förstående doktor som fixar allt till det bästa! Härligt med sånna syskon som ställer upp.

Jag vet inte vad det är för fel med mig, förhoppningsvis det alla säger, att det är kroppen sätt att säga ifrån efter en allt för lång och mörk höst med mycket jobb och sjuka barn.

Operationen jag skriver om är en gynekologisk op som förhoppningsvis ska hindra att jag blir sängliggande av värk och blödningar vid mens. Inget farligare än så alltså!



Hoppas nu att din dag blir härlig trots sjukhusbesök! Kramar i stooooora lass

2009-12-16 @ 06:44:47
Postat av: Jen

Konstigt att dom inte har hört av sig. Tur för sjukan att inte jag är med som stöd för då hade dom fått höra mycket hahha. Jaha, på dom bara. Hostan kommer tillbaka så fort jag inte tar hostmedicin. Segt. mycket snö är det här. kram kram

2009-12-16 @ 10:22:21
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Annica

Kikar in och tittar till dig. Förstår din oro och jag misstänker varför resan blev extra jobbig.

Jag tänker massor på dig. och jag finns om du behöver mig. Skönt att Lovisa förljer med till läkaren. Jag hoppas att allt går bra.

Massa kramar från oss!!!!!

2009-12-16 @ 13:00:15
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: elin

hej vännen.

följer läget spänt. glad att det är nya tag inför julen, att göra den så bra som möjligt. du behöver en bra högtid med nära och vänner så du får lite ny ork och kraft

kramar

2009-12-16 @ 17:23:16
URL: http://foreverhopeless.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Hoppas din oro går över och ni får en glad och trevlig jul med mycket paket och julmat,kram.

2009-12-16 @ 21:40:43
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Skönt att höra av dig igen, undrade vad som hänt när jag inte hörde av dig varken här eller på FB.

Hoppas nu verkligen att du och hela familjen får en lugn och skön jul, med glädje och inte en massa trubbel!

Massa kramar!!

2009-12-17 @ 11:54:19
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0