Blåögd

Det gick bra i Lund. Nu har jag fått nya blå ögon. :) Han var inte ett dugg sur på mig....
En härlig gubbe är det verkligen och prata kan han. jag var helt seg i huvudet,hade inte sovit mycket natten innan och så låter det ju mycket när han blåser och tillverkar själva ögonen. Jag hummade mest kändes det som. Tur jag hade Danne med mig som också kan prata.
Efter besöket i Lund for vi till Ikea för att inhandla en ny säng till Jens och en byrå som han ska ha på sitt rum.
Idag har vi köpt ett bord och stolar. Han kommer få det så fint. Mamma kommer hit i helgen och hjälper till att ställa iordning och hänga upp nya gardiner. Sedan får han väl börja sova där inne också. Han har ju sovit inne hos oss hela tiden. Jag kommer sakna honom men jag antar att han kommer över till oss lite då och då. :)
Åh, vad fint det kommer bli. Han har haft det rätt tråkigt på sitt rum innan men nu blir det jättemysigt. vi har rensat ut en del leksaker också, sånt han inte leker med längre.

Tänk på tisdag blir min lille vän två år. Fattar ingenting. Tänk vad tiden går fort, samtidigt känns det som att han alltid funnits. Lite märklig känsla det där.
Nej, nu ska jag röja lite. Återkommer kanske lite senare.
So long

Kommentarer
Postat av: Merja

Kul att det gick bra i Lund.

Han blir ju stora pojken nu med en ny större säng och allt, kul.

Ha en trevlig kväll.

Kram

2009-01-22 @ 15:39:31
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har ett finfint pris hos mig! :D

2009-01-22 @ 16:23:59
Postat av: Barnens Hjältar

Ja tiden går så himla fort :-)

Vad skönt att det gick bra med ögonen ...

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

2009-01-22 @ 17:29:48
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: sussie

Hejsanhoppsan!!

Bra att det gick bra i Lund! Foto på dina nya ögon kanske? ; )

Jonas bor ca 8,5 mil från mej. Man kan ju åka o spontanfika o så men det är liiite långt. Som det är just nu så kan ingen av oss flytta pga barn. Fast att längta efter varandra e ju inte fel heller...

Vad har du för dej nu då?

2009-01-22 @ 18:04:17
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Postat av: soffie

men vad bra att du nu är blåögd igen å vilken bra läkare han verkar va,skönt när du får träffa samma:O)

va fint det låter med rummet å lille Jens kommer nog intassandes hos er å vill sova,

kram å tack för dina fina ord till mej!

2009-01-22 @ 18:36:01
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anki

Bra att det gick vägen i Lund och att han inte var sur på dej. Det är nog ingen risk utan att Jens kommer tassandes på nätterna, jag har ju själv haft två barn som avlöst varandra med nattvandring. Kram

2009-01-22 @ 19:53:31
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: myran

Va fint han fått Jens!



och du med "nya " ögon..

Läser inget just nu, har inget på gång, kan du rekomendera någon?



kram

2009-01-22 @ 22:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0