Seg

Nu vet jag inte riktigt vad det är med mig? För andra natten i rad vaknar jag upp typ vid fyra och sedan kan jag inte somna om förrän två timmar senare. Bläää, det är verkligen inte roligt. De där timmarna hinner man tänka en massa och det är inga bra tankar just vid den tiden tycker jag.
Jodå, jag hinner läsa en hel del också. :)
Problemet är att jag är svintrött när jag vaknar på morgonen sedan, har ingen energi alls.
Jaja, det går över.

Har iaf ringt och fixat det jag skulle. En tid för nya ögon... ;) Fick tid i juni så nu får jag vara grönögd ett bra tag men det gör inte så mycket. Ringde även ett annat samtal till Lund. Berättade att snart är jag redo för den där halsoperationen. På onsdag dras ju de sista tänderna ut och sedan ska det bara läka lite.
Japp, det är på g nu.
Jag ligger och tänker mycket på det på nätterna. På dagarna känns det okej men på nätterna känns det som en mycket stor grej som jag inte alls vill vara med om. Måste ju vara ifrån Jens ett tag också, blää!

Imorgon skulle jag egentligen träna men min hals har blivit skit så jag tar en fika med ledsagaren istället. Vi gör det på bibblan så får jag låna lite nya böcker också, har jättedåligt av den varan här hemma just nu.
Någon som har något riktigt bra boktips??
Behöver något som kan skingra tankarna... ;)

Jag får springa upp och suga flera gånger på nätterna nu, kanske det som bidrar till den dåliga sömnen? Så brukar det inte vara, den brukar faktiskt hålla sig snäll och fin på nätterna men u bubblar det i bröstet på mig.
Jaja, så skojsigt inlägg detta blev nu... ;)

Dags för en kopp kaffe tror jag minsann.
Ha en fin måndag.
So long

Kommentarer
Postat av: bjorne

Tack för dina fina ord,det är inte så konstigt om du har svårt att sova,mina problem är inte ens som ett knappnålshuvud om man tänker på allt som du har att fundera på,men ändå håller dom mig vaken,jag är en sådan som ska lösa allt när jag går och lägger mig,så ibland blir det kämpigt men med lite positiv energi och tänkande så löser det sig,resan gick toppenbra,inte en försening eller så.Nu ska firman bjuda på fest,alla chefer är här,dom har åkt nattåget från Karlstad så det gäller och va smart,smyga obemärkt hem så man orkar med 10 dagars slit annars ingen bra start,kram till er.

2009-03-02 @ 17:27:01
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej vännen! Skönt att veta att du friskförklarar mig! ;-)

BLir knäpp på Emils dagis! Måste nog byta. men jag vill inte riva upp honom nu när han trivs så bra. Svårt val det här!

Förstår att det är mycket i ditt huvud nu. Många tankar som slåss om att få plats. Men allt kommer att gå så bra. Du kommer att fixa detta galant! Men jag förstår din oro över att vara borta från Jens. Det måste nog vara det svåraste!!

Massa kramar! Vi tänker på dig!!!

2009-03-02 @ 18:33:41
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: soffie

men du va jobbigt du har det,måste du ha din track föralltid?

det är ju inte så konstigt att du sover dåligt då du dels har allt detta framför dej å så bubblar det i dej,

tänker på dej massor,

vad läser du nu?

Jag läser en bok som heter Regnbågsrummet den är jättebra,

kram

2009-03-02 @ 20:04:03
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anki

Förstår att du har svårt att sova med alla dessa tankar i ditt huvud! Du är en tuff brud i allafall som kämpar på. Kramar i massor

2009-03-02 @ 22:40:55
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

Förstår att du har svårt att sova med alla dessa tankar i ditt huvud! Du är en tuff brud i allafall som kämpar på. Kramar i massor

2009-03-02 @ 22:42:53
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Merja

Jo, hon är duktig min lilla Sara.



Hemskt det där när man inte kan sova och det är ju på nätterna alla tankar och funderingar dyker upp.

På dagarna har man inte så mycket tid för sånt.



Hoppas du får en fin dag och att du får sova gott inatt.

Kramar i massor till dig.

2009-03-03 @ 09:39:17
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/
Postat av: Lena

Dålig sömn är inte bra. Hoppas att det vänder snart.

Jag antar att du läst Stieg Larssons böcker? Jag vet inte vad du gillar, men jag har läst alla böckerna om Saltöborna också av Viveca Lärn. Sista boken var inte så bra, men de andra gillade jag.

Hoppas dagen blir okej trots allt!

Kram på dig!

2009-03-03 @ 10:24:50
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Titti

KLart du sover sämre om du måste suga hela tiden. Du får ju aldrig nån riktig djupsömn då. Och på nätterna, i tystnaden kommer alla otäcka tankar som är lättare att trycka undan dagtid. Du kanske ska prova en spikmatta för avslappning? Det är det nya nu. Eller avslappningsband?

Kram

2009-03-03 @ 12:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0