Inte som jag ville

Nej, valresultatet blev inte alls som jag ville ha det. Alliansen vid makten fyra år till är ju tråkigt bara det, men det värsta är ju att SD tog sig in i riksdagen.
Trots att opinionsundersökningarna visade på detta hela tiden så trodde jag innerst inne att det inte skulle bli så illa.
Jaja, nu är det som det är och vi får hoppas det blir till det bästa...
Jag kände mig ledsen och avslagen igår.
Usch, inte kul alls detta.

Igår var jag på min kära yoga och det är verkligen helt underbart.
idag var jag och tränade och det kändes verkligen kanon i kroppen. Jag har inte tränat på tre veckor men det kändes inte, snarare tycker jag att jag är i bättre form idag än vad jag var när jag tränade senast.
Det känns på något vis som jag tränat upp mina lungor. Jag andas djupare och får mer syre i kroppen. det tackar jag yogan för. vet inte om det är så eller om det bara är inbilldning. Skit samma i så fall, bra känns det hur som helst och det är ju det viktiga. :)

Hela jag känns stark och på hugget. vet inte vad som är i görningen men helt klart kan jag konstatera att smärta, värk, trötthet, infektioner tar på en oerhört mycket och när mycket av det försvinner känns det som något fattas. ;)
Nädå, det känns fantastiskt trevligt helt enkelt.

Känner ni till Gojibär? Det äter jag nu, de ska bla göra en mer motståndskraftig mot bakterier och virus. De är bra för väldigt mycket mer.


De plus min fläderextrakt stoppar jag i mig och  hoppas på det bästa inför hösten. :)

Nu, kaffe och Peter James.

Ta hand om er!
Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

SVAR: okej, det var tråkigt att höra. var det svårt att vänja sig att inte se, eller var du för ung?

tack så mycket! det hoppas jag också.

2010-09-21 @ 18:05:50
URL: http://emmasol.blogg.se.
Postat av: soffie

har aldrig testat Gojobär måste nog göra det för jag har känt mej dålig nu en lägre tid,var å tog massor av prover idag får se vad det visar,va skönt med yoga för dej,

kram

2010-09-21 @ 20:55:19
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, det var en bra dag men jag blev trött eftersom det var mycket stillasittande.

Hur är det med dig??

2010-09-21 @ 21:51:10
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Annica

Åh vad härligt att du känner dig starkare! Jag kanske skull prova Yoga.. Men det ser ut som det är mycket böjandes. Och det klarar jag ju inte alls.

Jag har inte fått mitt lilla minibrev postat ännu. Hoppas jag får till det i morgon.

Sköt om dig!

KRAM!

2010-09-21 @ 22:31:27
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hej vännen, tack för ditt peppande trots att du mår dåligt själv!!

Skickar en massa goa kramar till dig!!

Tycker om dig massor och beundrar dig jättemycket!!

2010-09-22 @ 11:39:15
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Dragana

Jag håller verkligen med om det där med valet. Fy vad det inte blev som jag ville heller! Så tråkigt att så många fortfarande inte har något i huvudet och röstar fel! Suck!



Nej, nu får jag ge mig med min ilska! Hehe. Ha en fortsatt trevlig dag!

2010-09-22 @ 16:58:10
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0