Bortblåst....

Mitt toppenhumör som jag hade för en tid sedan är som bortblåst, minst sagt. Tyvärr är det så och jag försöker varje dag att skärpa mig och inte tappa allting och bara lägga mig ner.
Självklart tär smärtan mycket på mig, den har blivit värre den senaste tiden och inte vet jag varför. Jag vet inte om nervsmärtan påverkas av min oro och frustration och blir värre på grund av det. sedan, om det är så, går det ju i cirklar det där. Ju mer ont, ju dåligare humör och ju mer oro.
Inatt har jag knappt sovit någonting eftersom jag vaknat av svidande hugg stup i kvarten och sedan har värken hållt mig vaken.
Var väldigt trött när jag steg upp imorse.

Trots detta är julen nu äntligen utslängd och en storstädning är gjord. Himla skönt men inte ens det är jag riktigt glad över. fasen också!

Jag har fått en riktig infektion i halsen som grädde på moset, eller vad man nu säger. Ska bara hålla ut till måndag då det är dags för trackbyte. Då får de kika på det hela och antagligen ge mig en antibiotikakur.
Har läst mycket om bälltros. Det är oftast äldre människor som får det, över 60 år. Förutom det är det människor med väldigt dåligt emunförsvar. Det visar väl på att mitt just nu är väldigt nedsatt av någon anledning.
Nu kör det på med det ena efter det andra och jag hinner inte samla kraft för att mota bort något av det.
Det känns tungt just nu. Men jag måste rycka upp mig, det måste jag verkligen!

Väntar på att Lund ska höra av sig vilket de inte gjort. Nu är det väl orättvist av mig att bli förbannad och irriterad redan eftersom det inte gått så många dagar efter alla helger, vilket jag inte är heller, än... Men ändå, ring så jag får ett slut på detta väntande... :(

Jaha ni, gnäll gnäll och åter gnäll.

Försöker förbrilt komma på något trevligt att förmedla så här i slutet av inlägget men jag kommer baske mig inte på något. Haha
Återkommer om det mot förmodan skulle dyka upp något. ;)



ta hand om er.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vännen det är inte gnäll att vara ledsen för det som händer just nu.

Med tanke på att det inte är så bra med dig, och som du säger tar skiten dig ännu längre ner i skiten. Men du klarar det,



och vi (hoppas jag, men i alla fall jag) som läser din blogg, vi läser det för att vi vill läsa, vad du än skriver bryr vi oss om det lika mycket om dig.

Jo jag försöker, och idag är det mest förvirrat. Inte direkt dåligt, men inte bra. Försöker komma in i lite rutiner, få tid att kämpa mot äs utan att behöva lägga hälften av kraften på att veta när jag ska göra vad. Ska inte klaga. I-landsproblem ur en bortskämds mun..

kramar

2011-01-12 @ 17:11:56
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Hej vännen!

Vet du, för det första så har du all rätt att gnälla, för hur många skulle fixa det som du går igenom? Inte många. För det andra så mår man ibland bättre av det, åtminstone jag så det är väl därför min blogg har blivit en gnällblogg mer eller mindre.



Tänker på dig och finns här, det vet du.



Varma kramar goa vän!!

2011-01-12 @ 18:05:49
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Jen

hallåååååå stockholm anropar LUUUUND ring ulrika NUUUU, TRÖGISAR. kram i massor kära du

2011-01-12 @ 18:53:43
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Stackare, sitter här och blåser tillbaka humöret allt vad jag orkar!! :-) Hoppas det funkar! Jag skall önska det hårdaste jag kan att du blir frisk snart och slipper alla onödiga infektioner detta året.

Kram på dig, jag gillar dig jättemycket också!

2011-01-12 @ 19:38:57
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: soffie

kramar till dej å gnäller tycker jag inte du gör hoppas verkligen du får vara frisk å må bra nu,

svar Askungar har jag läst jättebra,

kram

2011-01-12 @ 23:06:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag anropar också Lund ring Ulrika så hon slipper att vänta längre!!! Kram till dej!

2011-01-13 @ 09:22:14
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Å jag tänker på dig. Att du då alltid ska få allt. Kan du inte få slippa i alla fall bältrosen nu :( /Kram

2011-01-14 @ 13:11:57
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0