Inte alls nöjd

Jag sitter här med ont i halsen och känner mig inte direkt kry.
Lite småtrött och uppgiven också, om jag ska vara helt ärlig.

tycker att det borde räcka nu och vill ha lite lung och ro i kroppen. Nu har jag varit dålig på ett eller annat sätt i en månad, lite för mycket.

Igår fick jag ny, eller snarare ett nytt recept på det gamla,  smärtstillande för helveteselden och det var en liten lättnad. Orkade ta mig iväg och träna och det behöver jag verkligen.
Men så vaknade jag med ont i halsen imorse. Jens har ju, som jag skrivit, varit jätteförkyld här en tid. det tog ny fart för några dagar sedan, då han blev snorig och mycket hostig. Det är väl det jag fått nu antar jag.
Men det går väl över, hoppas jag iaf, av sig själv.

Är det inte så att om man redan är lite sänkt av andra grejer får man lättare nya, det känns så just nu iaf.
Men det gäller att försöka bryta den här dåliga tränden som jag hamnat i efter halsoperationen. Jag hoppas jag lyckas med det.

Igår när jag pratade med dem på vc ang smärtlindring så frågade jag även varför hon tror bältrosen blivit så agrisiv trots behandlingen som sattes in fort, inom 72 timmar, vilket man ska  göra för att få effekt. Men hon sa att eftersom mitt emunförsvar är så dåligt så kan det bli så. Man borde nog satt in medicinen intravenöst, men inte lätt att veta.

Usch, vilket hemskt trist inlägg detta blev. vill ha roliga saker att berätta istället. :)
Jag har faktiskt en rolig sak att berätta men jag vill inte göra det riktigt än, för inget är klart.
Men jag återkommer om detta när jag kan. det har med politik att göra, så mycket kan jag säga. :)

Nu ska jag ägna mig åt min son. Jag är på skitkasst humör och har så dåligt med tålamod, det är synd om Jens idag, att han ska vara utelämnad åt en så triskt mamma.
Vi får sätta på lite musik och dansa och sjunga. det kanske hjälper? :)
Ha en fin lördag!!

 


Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Hej goa vän!

Usch vad trist att du inte mår bra igen! Men ändå lite positivt att du fått mer smärtstillande, men synd att de inte kunde ge dig medicinen intravenöst från början, då hade du kanske fått må lite bättre.



Jag är liggande i yrsel och värk idag, och Lillen är hostig och snorig, det har också tagit ny fart. En skitdag helt enkelt här också.



Ta hand om dig vännen, jag ska maila dig så snart jag orkar :)



Massa kramar!

2011-01-08 @ 13:24:50
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Jen

Ja lite MJ på hög volym piggar alltid upp! :) här är läget lite bättre kram kram

2011-01-08 @ 16:42:22
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Elin

Äh skit samma om det blir ett "trist" inlägg, vilket jag inte håller med om, vi läser ändå, för vi bryr oss. Jag har sagt det redan, men då glömmer du det i alla fall inte.



Väntar spänt på politik-nyheten!

kramar

2011-01-08 @ 22:23:38
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

WOOOOW! Ju. Var stolt över dig själv!!! Önskar jag jobbat vidare inom politiken, men ja, som allt annat försvann det mesta när jag blev sjuk.

Hur ser närmaste dagarna ut nu?

kramar

2011-01-08 @ 22:50:46
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

Japp, lite inom ungdomsverksamheten. Länge sen. Men det var rätt kul. Vilka är dina hjärtfrågor?

Fullt upp, men lagom alltså. När tror du de här av sig, fick du en ungefärlig dag?

kramar

2011-01-08 @ 23:15:27
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Elin

Håller med dig, vinstdrivande företag prioriterar inte samma saker som KML gör.



Idag blir det mest att skriva klart en skoluppgift lillebror har. :P Och sen en kompis till ska få hjälp med en uppsats. Försöker med andra ord göra vad jag kan för att inte vara sysslolös. Det är inte bra när jag är ensam och inte har något att göra. :S

Hur går det för dig, börjar kroppen gå åt rätt håll?

Hoppas de hör av sig snart!!

kramar

2011-01-09 @ 12:01:48
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas du kände dej piggare av dansen med goa Jens ,men fy va jobbigt för dej att du ej känner dej frisk än stackars dej ,massor av kramar till dej,

2011-01-09 @ 19:42:51
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0