En skön eftermiddag

Vilken ljuvlig eftermiddag. Jag satt och solade nästan en timme, det var så skönt att känna solen på kroppen, jag verkligen njöt. Vid halvfyra kom mina
föräldrar och vi har suttit och fikat och haft det hur mysigt som helst.
Jens är verkligen förtjust i morfar, han skall upp till honom hela tiden. :) Vi satte Jens på gräset så han skulle få spralla lite, men den lille knasbollen
ville inte sätta ner händerna i gräset. Hade han kunnat hade han nog krypit på armbågarna... haha Vi la ut en filt och han höll sig inom filtens gränser.
:) Bra för mig liksom, ta fram en filt, sätta honom på den och sedan vet jag vart han är, kan jag ju göra vad jag vill under tiden han är där. haha Nejdå,
och det ändrade sig ganska så fort, sedan for han runt på gräsmattan som en blådåre. Kastade gräs omkring sig och hade allmänt roligt. :)
Han visade mormor och morfar att han kunde ta ett par steg också.
Nej, nu får jag ta tag i mitt yrväder.
So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0