Snart klar

Nu är jag nästan klar, bara lite kvar att packa och så skall jag byta om. :)
Jens och Daniel sover. Daniel kom upp efter nästan två  timmar som han tillbringat i sovrummet nu i eftermiddags, då jag trodde att han sov, och sa att han inte kunnat sova någonting... Hmmm? Han påstod att jag och Jens tjoade för mycket. haha  vi hade riktigt roligt fram till den lille skitungen nästan lyckades dra ut min track. Jag fick världens hostatack och den lille... gosungen... bara skrattade åt sin stackars mamma.
Så är det med livet. :)
Nix, nu kan jag inte sitta här mer.
Sköt om er nu och tack, vi skall försöka ha det riktigt trevligt och köra försiktigt.
Kramar till er!

Kommentarer
Postat av: Satu

Hihi ,men det är SAANT!



Kram på er med!! ;D

2008-07-11 @ 21:59:32
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: Pej

Jag började undra vart du har tagit vägen men nu ser jag ju att ni är bortresta. Måste läsa lite bakåt i din blogg tror jag så jag får lite mer fakta fniss

Jag har varit ego och haft fullt upp med vår lillfis så jag har varit dålig på att läsa bloggar.

Hoppas ni har det bra i alla fall!

KramKram

2008-07-15 @ 11:39:01
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0