Spring

Idag har det iaf sprungits lite här, ang den där sablans lukten som inte vill försvinna utan nu har kommit ut i hallen också. ja, och det luktar inte mindre i klädkammaren heller förstås.
Daniel ringde idag och då hände det grejer, men när jag ringt då har det intehänt et skit?
Irriterande.
De har ju inte velat erkänn att de gjort något utan frågat oss om vi satt in något som skulle lukta. Hmm
Killen som fixat hemma hos oss var sjuk idag men det verkar som att det är något slags plastlimm som luktar? Loctite.
Det är visst inte farligt att andas in men vem vill göra det.
Får se om de komer på något sätt att få bort det. Vi ska också få reda på om vi får någon slags kompensation för detta.
Vi har haft det så här i snart två veckor nu.

Annars har det väl inte hänt så mycket idag.
Jens är på topp även om han äter som en liten mygga just nu. :(
När jag står och diskar så ska han ha en kastrull, den slår han på och så säger han:
-Mamma junga!!
Sjunga då ja, hmmm, det låter inte vackert på något som helst sätt men ganska kul är det, ett tag, till öronen trillar av, typ.
Jag och Jens har busat ikväll så det stod härliga till. Mina leder är ju mycket bra nu så det går att härja...
Jag ligger raklång på rygg och han kommer springade och hoppar rätt på mig. Ibland missar jag och är inte riktit med men det betyder bara att mamma tappar andan en stund och det knakar lite i nacken, men vad gör det? ;)
En annan sak han tycker är rolig är när jag, fortfarande liggandes raklång på golvet och han sitter tvärs över mina ben som jag då far hit och dit , upp och ner, med så han flyger åt allahåll och kanter. Han kör då moppe på en mycket skumpig väg lossas vi.. :)Sedan har jag varit häst också, men hästen blev trött och la sig efter ett tag.
Det är skönt att slippa ha så ont i händerna så man bara vill smälla till någon om den petar på ens händer... Så är det inte nu. :)

Nu ni är mamma-hästen och mamma-moppen slut för idag så det blir en kopp te och sedan sängen.
Godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad mysigt ni har haft det du o Jens. Det var länge sedan min pojke var så liten nu vill han inte leka med mamma mer, nu är det bara tjejer som duger. Kram o God Natt

2009-05-04 @ 23:58:44
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Titti

Hej lilla hjärtat! Vad skönt att du inte har ont! Är det cortisoninjektionerna eller Remicade som gett resultat?

Kram

2009-05-05 @ 17:11:30
Postat av: Häxprinsessan

Hej där! Jag fann dig genom att läsa på tidsoptimistens blogg. SJälv jobbar jag som synrådgivare (mycket nybakad) och bloggar förstås som bara den...så jag blev ju lite intresserad av dig som bloggare apropå synen...hoppas du inte tycker jag klampar på...



Jag undrar, hur du tycker att bloggverktygen fungerar...för dig. Jag har jättesvårt att begripa punktdisplayerna och hur det läses upp från explorern...och nu är det ju så himla många som bloggar och bilddagböcker och allt sådant som finns....



ha det gott

2009-05-05 @ 18:10:43
URL: http://sexbarnsmamman.bloggspot.com
Postat av: merja

Härliga lekar ni lekt :)

Minns hur barnen var i den åldern, full fart hela tiden.

Kram

2009-05-05 @ 19:06:26
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Va kul att du får må bra och att energin räcker till att va både häst och annat, och du valde rätt det va nog bäst att va hunden,kram.

2009-05-05 @ 19:08:41
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Anki

Kikar in och kollar läget jag kommer tillbaka ikväll igen. Kram

2009-05-05 @ 19:26:41
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: matilda

Sv: Tusen tack du. Du är riktigt fantastisk du också :)

Kram

2009-05-05 @ 19:50:51
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: soffie

men guuu hoppas verkligen de får bort det stinkandet för åå så jobbigt,

vilken mysig dag ni haft du å Jens,

kram

2009-05-05 @ 21:46:40
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Härligt med livliga barn.

Du verkar ha haft det fullt upp. Hoppas du hinner vila dina leder också.. :-) Ha en fin god natt!

Kram Birgitta

2009-05-05 @ 22:47:57
URL: http://birgittagh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0