Valborg

Valborg idag då, känns som den här månaden varit jättelång. Har funderat på när det var Jens hade öroninflammation, det måste varit i mitten av mars men det känns som typ ett halvår sedan eller något. Sammgår tiden fort så det går väl inte riktigt ihop för mig just nu. :)

Natten har varit sådär, jag har varit upe hos Jens mycket. Det är ju bara korta stunder för att stoppa in nappen osv men sömnen blir ryckig. jag var inte på glatt humör när jag vaknade men det blev bättre när jag väl kommit upp.
Nu hittar jag till Jens avdelning på dagis. Känns jättebra. Den dag då jag för första gången lämnar och hämtar honom själv då kommer jag vara glad som tusan och det kommer att vara en stor seger för mig.
Annars är det lungt här idag. Det blir nog inget speciellt valborgsfirande. Jens är snorig och förkyld men pigg och busig ändå. Ingen feber eller så.
Jag får återgå till mitt lille frö.
So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0