Så ruggigt

Jag sitter invirad i en filt, det är så sablans ruggit och kallt. Regnet öser ner och fy, det är inte alls trevligt.
Men man kan ju tända lite ljus och ta fram en god bok och så där, då blir läget lite behagligare. Ska göra det strax.
Det blir nog ingen motorcyckel idag, men det kommer bli av så jag är inte jätteledsen. :)

Jag tror familjen Ö kommer åka in till stan och köpa lite taimat och sedan dra hem till mina föräldrar.
Måste bara ringa och kolla läget med mamma först.
Det har varit konstigt med illamåendet idag, det har varit bättre stuntals men sedan kommit tillbaka.

Det blev ingen midalj för Jörgen. Jag är ledsen för hans skull för han var verkligen värd det! Hoppas bara han känner sig stolt och glad för han har varit det roligaste med hela det här OS:et tycker jag.
Nej, nu får jag återgå till mitt lille frö.
Ha en mysig lördagskväll!
So long

Kommentarer
Postat av: soffie

kan du tänka dej jag har haft sol idag,guuu kom ej ihåg när jag satt i solen sist,men det märks att den är längre bort för den tar nästan inget längre.

Hoppas illamåendet håller sig borta och du får en bra kväll!!!

2008-08-23 @ 17:32:49
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Pej

Hej vännen!

Är dålig på att läsa din blogg nu för tiden. Eller inte bara din, utan allas. Vill bara tacka för dina fina kommentarer.

KramKram

2008-08-23 @ 20:37:50
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0