En solig lördag

Det har varit en strålande sommardag idag också. Det värsta med sånna här dagar att det blir så förgjordat varmt inomhus, speciellt om värmen varat några dagar. Men dumt att klaga när sommaren äntligen kommit tillbaka. :)

Det har varit en lugn dag. Jag solade lite när Jens sov. Sedan har vi varit ute på lekplatsen och stojat. Vi gick hem för att käka glass men Jens tyckte det var mycket roligare att kolla in gräsklipparen så det blev inte mycket glass för honom.
Jag och Jens stod och kollade på medan Daniel klippte gräset, det var både spännande och lite otäckt tyckte gosrosen.
Känner att jag inte har mycket att skriva idag.
Imorgon skall vi göra lite mer. Inget jobbigt precis, åka och fika med en kompis och sedan är vi bjudna på middag hos mina föräldrar. Då skall vi prata ut om resan till Dalarna, får vi se om pappsingen åker med oss eller i sin egna skakande brummande sak. :)
Nej,nu får jag ta han dom mitt lilla frö, han tycker inte om när jag sitter här.
Ha en mysig kväll.
So long

Kommentarer
Postat av: Satu :

jo tack,det har släppt lite nu.. vad synd vi missade stranden idag,för nu är det dåligt väder här! :(



har han en motorcykel?



Vilken mysig sommardag.. hihi förresten angående skakande brummande saker.. Cassie vart helt förstelnad när det var en harley davisson som startade utanför våran port idag..hihi önskar jag fotat det uttrycket,det var oslagbart!!



De små goingarna,Jens låter lika mysig!!!



kram och sov gott och ha en mysig dag imorrn med föräldrarna!



2008-07-05 @ 22:12:28
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: xMx

Haha, ska bli intressant att höra hur din pappa gör med bilen ;)

Jag tror att det är så att han vill köra själv, sån är min pappa.

Ha det så bra! Kram!

2008-07-05 @ 22:55:02
URL: http://xmx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0