Slocknat

Nu har lille vännen somnat. Han var rätt gnällig och jag satte mig med honom och vips, sov han som en liten stock.
Det är väldigt väldigt sent att sova nu så hur det går ikväll när han skall sova för natten det har jag ingen aning om.
men det går ju inte heller att tvinga den stackarn att vara uppe när han är så trött.

Här kommer en liten bild på Jens när han sov igårkväll. Han var helt slut kan jag väl lungt säga och han somnade så fort han la huvudet på kudden. Kvällarna innan har ju varit lite hipp som happ.
Innan han la sig igår trillade han ner från soffan. Han har en förkärlek för att sitta på armstöden till soffan och guppa upp och ner. Vi försöker att få honom att inte göra det men han lyssnar inte på vad man säger... Konstigt!?!
han blev såå himla ledsen, min gosunge. :(

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad mysigt det är med sovande barn, finns inget som ser så rofyllt och totalt avslappnat ut :-)



Jag mår ungefär som igår fortfarande, men med Ipren är jag fullt normal så då går det att köra på ändå ett tag :-)



Ha en toppenkväll!!



Kramar

2008-07-10 @ 20:49:40
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: Marie

Han är verkligen jättegullig, din lilla prins! Har läst ditt fina mail och ska skriva ett svar när jag får tid att göra det ordentligt.

Stor kram

2008-07-10 @ 21:48:43
Postat av: Marie igen

Glömde säga att ni ska ha det så bra på semestern. Vi ska också åka bort. Vi ska åka med husvagn först till Öland och sedan till Göteborg, blir borta 8 dagar.

Kram igen

2008-07-10 @ 21:51:47
Postat av: Satu

Nämen skruttgubben då!



Hej där gumman! Hoppas ni får en fin dag,tusen kramar från oss!

2008-07-11 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0