Snurrnatt

Oj, vad varmt det varit inatt. Jens har snurrat och snurrat, den lille stackarn. Han har inte gnällt eller något men som sagt, han har snurrat runt i sängen hela tiden.

Igår var jag och tränade på förmiddagen. Svätten rann om mig men jag är ändå glad att jag kom iväg.
Vi hade planerat att åka och fika när jag kom hem men tanken på att sätta sig i bilen var inte alls lockande så vi stannade hemma. När det hade blivit lite svalare sprang vi ut i trädgården och busade.
Idag måste vi iaf ge oss in till stan. Jag skall byta tracken och sedan far jag och Jens hem till mina föräldrar, Danne skall iväg och jobba en sväng.
Det känns inte som det hänt så mycket. Jag väntar på pengar från försäkringskassan som jag skulle fått för typ en månad sedan. Har haft telefonkontakt med dem för tre veckor sedan då de sa att de skulle sätta in pengarna men än har dem inte kommit. Blir så trött.
Dags att röja lite innan vi åker iväg.
Ha en skön dag!
So long

Kommentarer
Postat av: whatthefuck

det är hemskt för dom små när det är så här varmt... nu får solen ta och ge sig lite! Ha en fin kväll! ;)

2008-07-29 @ 19:02:56
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se/
Postat av: Helena

Hmm ja, Försäkringskassan ja... Där jobbar jag. Fast inte med försäkringsfrågor utan att underhålla datorsystemen så jag slipper som tur är skäll ;-)

2008-07-29 @ 20:02:51
URL: http://helenasnackar.blogg.se/
Postat av: T

ja, försäkringskassan kan man ju göra sig olycklig på! Jag tror jag aldrig har fått pengar i tid. :(

2008-07-29 @ 22:20:15
URL: http://modestymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0