Måndag

Skönt då är det måndag igen. :) Jag tycker att den här helgen varit sååå lång, det kändes som den aldrig skulle ta slut.
Mina leder har blivit mycket sämre, men det kan bli värre så det är bara att hoppas att det stannar här. Tur det finns värktabbletter iaf.

På torsdag är det dags för ännu en infution. jag är fortfarande mycket slemmig men har inte ont i halsen så jag hoppas jag kan få Mabthera ändå.

Vi skall in till stan i eftermiddag. Eventuellt skall vi träffa Daniels mamma och moster. På något sätt skall jag få fram vad jag känner. Om jag orkar skall jag försöka skriva ett brev annars får det bli blogginlägget tror jag. Jag är rädd att hon skall bli ledsen, antagligen menade hon inget illa.
Hör ni hur jag låter? Jag är en mes. haha Fast jag är fortfarande ledsen och arg så jag har väl inte så mycket förbarmande inom mig just nu, kanske...
Jag ä trött på mycket just nu.

Det är faktiskt lite sämre väder idag, det blåser ganska mycket. Imorgon skall det visst bli regn, det behövs verkligen, det är så himla torttt överallt.
Ha en skön måndag!
So long

Kommentarer
Postat av: pej

Hej vännen!



Känner igen mig mycket i det du skriver. Jag är konflikträdd och en riktig mes i sånna där lägen. Men jag tror det är jättebra om du får läsa ditt inlägg eller om du skriver ihop nåt annat till dom. Hoppas det går bra!!

KramKram

2008-06-09 @ 13:25:22
URL: http://pbme.blogg.se/
Postat av: Titti

Hoppas det gick bra igår?! Har tänkt på dig och vilka klantiga människor som finns!

Kram

2008-06-10 @ 06:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0