Blää

Jag kan bara inte glömma ett program som vi såg igårkväll. Outsiders heter det väl? Har aldrig sett det tidigare, takc och lov, om det är lika vidrigt varje gång.
Det handlade om människor som var inne på att slå olika slags rekord. En kille där skulle hängas upp i kkrokar i sitt eget skinn, 60 m upp i luften i lotusställning.
Jaha, okej, varför det?
Han käkade också kackerlackor och larver. Stoppade in en himlans skorpion i munnen. Ja, det är ju lite obehagligt när den vill kila ner i halsen tyckte han.
Jaha, okej, kan jag förstå men varför i all sin dar stoppar man in en himlans skorpion i munnen över huvud taget?
Jag ska väl inte bry mig om vad folk gör så länge de inte skadar någon annan och jag behövde ju inte ens kolla klart programmet.
Menmen, det var äckligt iaf.

Sedan läser jag då en bok som heter "Mörk flod", den är bra.
Det kom hur som helst en beskrivning av några poliser som slåg till mot ett missbrukarhem. Där hittade de en bebis på typ sex månader som låg och gnydde entonigt. Han låg i sitt eget bajs och hade en napp tejpad över munnen.
Det är en bok, jag vet det, men jag blev sjuk ändå., Det finns barn som far så illa i vår värld, på riktigt.
Snälla ta hit dem, jag ska ta hand om dem.
Ja hjälp.

Nu har mitt hjärta kommit hem från dagis. Han såg så fantastiskt söt ut när han gick imorse. Han hade jeans, sin jättefina jacka och så ryggsäck på ryggen. Såå go.
Jag vet att Daniel tagit en bild och den ska jag lägga ut sedan. :)
Hoppas ni har en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag förstod att du skulle nappa på inbjudan!

Jag har slutat se de där programmen. Jag klarar inte av att se vad folk kan göra mot sig själva..

Nu ska jag hämta tvätt. 58 trappsteg ner och lika många upp... HISS!! Snälla!!

KRAM!

2008-09-02 @ 14:45:02
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Japp! Jag känner dig! ;-)

Ja det är lite jobbigt utan hiss. Speciellt nu när det låser sig så ofta. Men de pratas i styrelsen om att de ska sätta in en hiss. Så småningom. Vi håller tummarna.

Får jag fråga lite konstiga frågor?

2008-09-02 @ 15:27:40
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Annica

Ja men det känns lite pinsamt och kanske för intimt. Men jag är nyfiken...

Hur gör du när du läser min och alla andras bloggar? Hur går det liksom till? För du läser ju inte så som jag gör...

Hör du när du ser på film? Är du superbra på engelska så du inte behöver få det översatt?

Vad gör du på dagarna?

Ja jag börjar så... Nu känner jag mig dum som inte vet. Men jag har aldrig funderat över detta förut.. Men nu gör jag ju det. ;-)

KRAM!

2008-09-02 @ 15:46:02
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Pej

Hej vännen!



Jag såg oxå på Outsiders igår och det var verkligen helt sjukt. Bläää! Hur kommer man på nåt sånt lixom??

Hoppas ni har en bra kväll!

KramKram

2008-09-02 @ 18:53:44
URL: http://fruwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0