Lite av varje

Jag började dagen med att åka till Spenshult för att träffa min läkare. Vi konstaterade att Remicade fungerar superduper för mig, mina prover ser helt underbara ut och jag har inga problem förutom min onda fot och händerna. I händerna och knäna är det nog förslitningar som spökar.
Foten vet vi inte vad det är men jag haltar fram fortfarande och har stundtals riktigt ont. Hon gav mig en kortisonspruta igen fast den här gången på ett annat ställe i foten än vad jag fick sist.
Hoppas verkligen den gör nytta för den kändes rätt mycket på det stället... ;)

Sedan när det var klart kom min käre make och hämtade mig och vi for till försäkringskassan för att fixa en grej. Sedan hem, hemma fem minuter sedan färdtjänst till Spenshult igen...
Den här gången för ett möte med smärtgruppen.
Jag var inte alls pigg på det och hade gruvat mig en del men jag tog mig dit iaf. Men ni kan ju gissa om jag blev en aningens irriterad när det bara var en till som kom. De andra struntade i att höra av sig och säga att de inte kunde komma, de bara kom inte... Där satt vi. Väldigt meningslöst. Detta är tredje fjärde gången det blir på samma sätt så nu funderar jag på att hoppa av. Det tar för mycket energi.
Vi får se....

Ja, annars lungt här. ;)
Trött är jag och ska väl strax ta mitt kvällste och läsa lite.

Hoppas ni har haft en fin dag och får en härlig fredag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Önskar dig en jätte bra dag. Kram Susanne

2009-10-24 @ 07:44:38
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: soffie

va skönt att det funkar så bra med den medicinen,

men va trist att det är så många som ej kommer till den gruppen ingen ide' att ha en grupp då,

ha en goo lördag,

kram

2009-10-24 @ 13:04:10
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar att du älskar Remicade så mkt och jag hoppas att den håller resten av ditt liv!

Hilda fick positiva besked av sin doktor häromdagen och hon kallas igen om ett år för kontroll. Om nu inget händer under tiden, men vi får hålla tummarna helt enkelt!

Kram

2009-10-24 @ 18:23:42
Postat av: Jen

Å hoppas verkligen foten blir bättre. Alltså jag har läst den där boken, gör det du med, skulle vara kul att höra vad du tycker. Kram i massor

2009-10-24 @ 21:19:30
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad irriterande att dom andra i smärtgruppen inte kom, och utan att meddela. Sånt avskyr jag! Hoppas ni har haft en bra helg.

2009-10-25 @ 15:04:03
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Kul att du mår hyfsat nu och inte har så ont,ge f i den gruppen du den suger nog mer än den hjälper så använd din energi och tid till något som är kuligare,ha så bra ,kram.

2009-10-25 @ 18:39:19
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0