Haha

Idag var det dags för hantverkarna att komma och fixa till de skavanker som blivit när de la in rören här.
De hade lovat att komma efter nio då vi alla hade åkt men de ringde på halvåtta istället. Jaja, nu är det fixat och tom balkongdörrarna är justerade så nu går det att öppna och stänga dem utan problem. Tjohooo

Jag har varit i stan i två omgångar idag och imellan det var det storstädning, det blir ganska skitit när de fixar med tapeter osv.
Jag var till sjukhuskyrkan på eftermiddagen och det var superbra, verkligen.
det roliga var att när jag åkte hem därifrån, för övrigt med en chauför som jag åker väldigt ofta med till och från träningen, så hände det en skojsig sak.
Jag satt i baksätet eftersom det var samåkting och det redan satt en passagerare i när jag hoppade på.
När vi kommer hem vänder sig chaufören om för att ta betalt och då utropar han väldigt förvånat:
-men vaa faaan har hänt med din hals??
Jag blir rätt förskräkt själv och känner på tracken, så den inte av någon outgrundlig anledning plötsligt hoppat ur eller något, men den sitter ju kvar... Jag börjar skratta, vadå, menar du den här? Den har jag haft i tre år, har du inte sett den tidigare?
Nej, det hade han inte. Hmmm Han som kör mig så ofta som sagt... :)
Lite skoj.

Har skrattat ordentligt en gång till idag. Det var när jag åkte in till kyrkan med färdtjänsten...
Radion var på och det var Lanz i P1 tror jag. Jag var ganska trött efter städningen och de sa så knasiga saker så jag bara knäckte mig. Skrattade som en tok helt enkelt och det hade ju varit helt okej om jag inte hade varit ensam om att tjuta i högan sky men chaufören gav inte ett ljud ifrån sig. Möjligtvis skrattade han inombords, vad vet jag... ;)
Iaf så slutade det hela med att jag skrattade ännu mer bara för att han var så tyst och för att skämten blev så himla löjliga.
Ja jisses, vilken resa, men jag hade iaf kul. Hahahahaha

Kan ju bara konstatera, efter idag,  att färdtjensten för rätt roliga situationer med sig, det ska jag komma ihåg nästa gång de är 45 minuter försenade. ;)
Imorgon bär det av till Spenshult. Hade tänkt att få mig några kortisonsprutor i fötterna. Den ena är full av vätska så det är inte konstigt jag haltar fram.

Nu lite fixning innan tet.
Stor kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad härligt att få skratta så där! Konstigt att du inte smittade chauffören med ditt skratt anfall, men vem vet han kanske började skratta när du klivit av. Kram

2009-09-15 @ 23:22:22
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Malin

Du ser, alla lägger inte märke till detaljer som en track. :)

2009-09-16 @ 12:40:36
URL: http://madebyma.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Skönt att ni fått grejerna fixade, äntligen. Det tog tid!

Ja ett gott skratt förlänger livet heter det ju :-)

Hoppas att det gick bra med sprutorna idag!!



Kram på dig!

2009-09-16 @ 16:23:26
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Jen

Mä i foten aj aj kram

2009-09-16 @ 21:23:25
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0