Ansträngd

Jens hade ett roligt dygn tillsammans med min syster. vi lämnade honom vid tvåtiden på tisdagen och hämtade honom klockan elva dagen efter.
Jag och daniel hade en rolig och mysig kväll tillsammans med goda vänner.
Tomt där hemma var det såklart men det gick... :)
Härligt att få hem pratkvarnen sedan.

Idag gick Daniel på sitt pass igen och Jens är på dagis. ska strax hämta honom eftersom vi ska fara till Oskarström och hälsa på underbara Marie med barn. :)
Ellen är lika gammal som Jens och de brukar ha jätteroligt. Jag är nyfiken på hur det är med ettåriga Filip, han kanske tom går nu.

För några veckor sedan började min hals bråka med mig. Jag har ingen infektion, utan det är rösten som inte är bra. tror att jag kanske åkt på någon slags stembandsinflammation. Iaf är det fruktansvärt jobbigt att prata. det har blivit sämre de senaste dagarna. Rösten förswvinner och jag är hes som katten. fy och blä
Hoppas jag får ur mig några kväkande hos Marie, och hoppas framför allt att hon hör vad jag säger... synd och missa mina klokskaper menar jag. Hmmm
Det är faktiskt så illa att jag drar mig för att ringa eller svaraom det ringer ibland, när det är som värst. Ibland blir rösten bättre och då passar jag på.
Ska byta tracken på måndag, får höra vad doktorn tror det är. Tänk om det fanns något att innahllera så att stämbanden blir bättre.
Jaja

Nu packa ihop lite grejer och sedan hämta trollungen.

Ha en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Jen

Trist med rösten, Hoppas dom kan göra något på måndag. Kram i massor

2011-08-05 @ 12:44:38
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Hej vännen!

Vad jobbigt med rösten, tur att jag höll låda så bra då när vi träffades haha. Nej, men hoppas att de kan göra något åt det på måndag.



Vi var i Varberg i går, hade en underbar dag tills vi skulle åka hem, då blev den trist. Idag öser regnet ner så det passar att vara inne i alla fall.



Ta hand om dig vännen min!

Många kramar!

2011-08-05 @ 12:49:14
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0