Frusen

Hade ganska mycket värk när jag vaknade imorse. Gick runt stel som en pinne och frös hela förmiddagen.
Jag lämnade Jens på dagis och sedan bar det av mot gymmet för egen del. Skönt att få bli varm och lite uppmjukad. Fast jag inte var alls på bra hhumör när jag kom dit fick min underbara ledsagare mig att skratta ganska så fort. :)
Sedan dess har jag varit på bra humör.

Jens var på förskolan till klockan fyra. Jag hade sparat några timmar från tidigare i veckan så han kunde vara där hela dagen idag. Träningen var rätt sent, därför blev det så.
Han går fortfarande 15 timmar i veckan och då blir det lite pussel hit och dit. Men det funkar väldigt bra, personalen är mycket flexibel.

När jag kom hem var det i princip att springa raka vägen till dagiset. Hämtade hem en glad men trött unge som jag slängde i badet direkt när vi kom hem... Haha
Lite fredagsmys följde på det.
Jag knopade ihop två mail till ev nya partimedlemar, får hoppas de gå rmed också, vore kul!

Poppe har tagit sig lite turer. Han är rolig. Han knackar med nebben i något hårt, typ dörrkarmen, och efter det säger han Goddag Goddag. :)
Nu har grabbarna lagt sig och jag tror minsann alla tre sover, två ligger i sängarna och en står på ett ben på en pinne.
För mig blir det väl lite kvällste först.

Imorgon ska jag och Jens fara in till Stora torg i Halmstad. Vänsterpartiet ska ha ett torgbord där imorgon, mellan 10.00-14.00.
Jens och jag är väl där så länge det känns bra för Jens.
Nu verkar det blåsa jättemycket här, hoppas det lugnar sig till imorgon.
Välkomna till torget om ni har möjlighet! :)

Godnattkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hade gärna kommit till torget. Här är det ju trist väder kan jag tala om. Kram i massor

2011-08-20 @ 11:22:19
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Hoppas du lyckas värva några till :) vad duktig du är som jobbar på med det så bra.

Svar: Jag tar mina vanliga värktabletter mot reumatismen: Alvedon, Tradolan och Celebra, men sen fick som tur var Citodon utskrivet som jag ska ta istället för Alvedon om jag behöver. Vilket jag nu behöver hela tiden verkar det som. Kram

2011-08-23 @ 12:34:54
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-23 @ 12:55:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Svar: Celebra är en antiinflamatorisk tablett som också är lite smärtstillande.

2011-08-23 @ 13:12:04
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0