Jens kväll

Länge sedan sist igen. Tänker varje gång jag skriver att detta är ju kul så det får bli snart igen, men så går tiden ändå och inget blir skrivet.
Veckorna går och magen blir större, det är vad jag kan konstatera. snart är det jul också.

Träningen går kanon och jag har tom kunnat öka på vikterna de senaste gångerna, det känns jätteroligt.
I tisdags var jag på Spenshult för att få mitt dropp. Jag hade inte speciellt ont och proverna såg mycket bra ut så jag kan antagligen sjuta en vecka till på droppet nästa gång.
Kul, jag har uppfunnit ett botemedel för reumatismen , iaf för min egen skull. Att vara gravid.
Men detta är helt garanterat min sista graviditet, så det gäller att njuta nu!

Vi hade köpt två biljetter till en julkonsert som ägde rum igårkväll. anleningen till att vi köpte den var för att Eric Saade är med och det är Jens stora idol. Jens gick tillsammans med mamma och båda kom hem glädjestrålande och hur lyckliga som helst. haha
Jens för att saade sjungit Popular och mamma för att Jens varit så glad och dansat och sjungit sig igenom konserten. Han hade haft en egen show i mittgången där han dansat på för fullt och de andra i publiken satt och fotade honom och skrattade. Jens har kollat ganska mycket på erics video på nätet och är duktig på rörelserna.
Mamma hade köpt en tröja med eric på till jens och han bedyrade att den ska han aldrig ta av sig och den ska han aldrig smutsa ner... Skivan vi köpte till honom skulle han minsann lägga i fodralet så den inte blir repig. vi brukar nämligen ha en ständig dispyt om att alla cd ska i fodralet när de inte används, annars blir de repiga.
Båda löfterna har han hållt än så länge. fast vi fick av honom tröjan under natten iaf. :)
Nu har både jag och Jens uppträtt som Eric under förmiddagen, men jag kan verkligen lova att Jens, både sjunger och dansar, betydligt bättre än jag. det är nästan löjligt att ens jämföra.
När vi åkte hem sa Jens:
-Finns saade på riktigt?
-Men jens du har ju varit i samma lokal som honom idag ju, visst finns han.
-Men då kan man åka hem till hans hus.
-Ja, om man känner honom, kan man det.
-Jag känner honom!!
-Hmm, men vännen, han känner inte dig.

Nu gosa med Eric... Jag menar Jens.
ha en fortsatt fin helg.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du är tillbaka i bloggen lite, har undrat lite. Va jättekul att dom hade en trevlig stund med Saade :) Kram

2011-12-10 @ 16:45:03
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vad söt han är!

GReta är ju prinsessig som barn är i hennes ålder och jag fick syn på Kronprinsessan på tv och sa att där är en RIKTIG prinsessa och hon har en bebis i magen som kommer till våren.

Åh, sa GReta, då vill jag se hennes bebis.

Ja på tvn eller på bild får vi säkert se den sa jag.

Nej men på riktigt, vi kan väl hälsa på henne?



Hmm mja....vi känner ju inte henne du vet, men du kanske kan rita en teckning som vi kan skicka till bebisen?



Barn är så roliga, det är inget hinder att man inte känner nån, eller bara man vet vem det är så känner man den personen :)

2011-12-13 @ 13:28:36
URL: http://madebyma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0