Inte kul....

De bra dagarna är inte mina just nu. Jag bara önskar att tiden ska gå och jag ska bli bättre.

Jag tog mig iaf iväg till gymmet idag också, men det satt oerhört långt inne om man säger så. Kroppen kändes tung men jag är glad att jag kom iväg, fick lite annat att tänka på. Dessutom har jag inte så ont av bältrosen när jag är i rörelse. Vet inte varför det är så, men smärtan kommer mest när jag är still. På nätterna är den hemsk.
Igår grät jag för att det gjorde så ont, blir nästan galen på den. Det kryper, bränner,svider och hugger.
Det närmsta jag kan komma att ha upplevt något sånt innan är när jag hade en superinflammation i nacken, mellan första och andra kotan. Då var det närver i kläm och smärtan var obeskrilvig.
Detta är något liknande men sitter från naveln och bak till ryggraden, på ena sidan, i punkter.
Kunde gott sluppit detta tycker jag.

Halsen är skit också. Hahahah
Men där ser jag iaf en ljusning eftersom jag ska byta track på måndag.

Har precis läst ut en superbra och spännande bok som heter Askungar och är skriven av Kristina Ohlsson. Läs den om ni inte gjort det!

Vad jag förstått så har de sänkt skatterna för pansionärerna, bra där eftersom de ändå sänker skatterna för alla andra...  Synd att de samtidigt sänkt själva pansionerna också. Vissa tjänar några kronor medan andra går minus.?
Arg!
Ja!
Något kanske ska skrivas....

Ha en fin fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Älskade vän!

Lider så med dig! Du ska inte behöva ha det så här! Finns det verkligen inget mer att göra för att lindra smärtan?



Massa kramar!

2011-01-15 @ 11:56:06
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Anette

Men så bra att du tog dig till Gymmet. Själv slääpar jag mig dit. Du är ju världens tuffing alltså. Hoppas den eländiga bältrosen ger sig av illa kvickt.

2011-01-16 @ 09:13:39
URL: http://bagger.blogg.se/
Postat av: Annica

Inte ska du be om ursäkt! Jag är lika dålig jag på att hålla kontakten. Inte för att jag vill jämföra. Men jag vet hur det känns när allt faller ihop runt omkring en. Och då är det inte lätt att fortsätta i samma spår som innan. Det viktigaste är du. Och att du mår bra. Fokusera på det istället för på små obetydliga saker som inte betyder något i långa loppet. Jag finns ju kvar ändå! Eller hur? ;-) Önskar bara att jag kunde göra något för att underlätta för dig. Men jag skickar mina varmaste kramar till dig. Och be inte om ursäkt för att du inte är på topp. Du har all rätt att vräka ur dig hur du känner det. Vi kommer alltid finnas här för dig.

KRAM!!!!!!!

2011-01-17 @ 17:10:31
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Elin

Hur länge kommer den här bältrosen hänga i?

Fungerar inte medicinen?

Hoppas det bättrar sig snart.

Är boken en deckare förresten?

kramar

2011-01-17 @ 19:48:50
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0