Roliga dagar framför oss

Idag var jag på Sats och körde ett pass. Tre veckor sedan sist och det var riktigt skönt att få träna lite igen.
Visste inte hur mycket jag skulle kunna göra med tanke på lederna som är rätt dåliga just nu, men det gick faktiskt jättebra.
De senaste dagarna har jag känt mig nere men efter träningen idag fick jag mer energi och är nu gladare än innan.

Imorgon blir det middag hos föräldrarna. Lillebror är fortfarande hemma men åker tillbaka till Oslo på söndag antagligen.
På söndag ska jag få träffa min underbara och älskade vän
Lejonkvinnan
plus sambo och Lillen.
De har hyrt en stuga här i närheten och ska stanna en vecka. På söndag kommer dem hit på fika och på onsdag ska vi hitta på något skoj igen. Känns så himla roligt att få träffa dem igen. Det är ett helt år sedan sist, inte klokt!
Tänk vad som hänt under året, det finns nog att prataom kan jag tro.

På måndag åker vi mot High Chaparall. Vi bor på hotell natten till tisdag och hela tisdagen ägnas åt cowbojsarna...... Vi var där förra året och Daniel tyckte det var så skoj så vi måste dit igen... ;)
själv ser jag mest fram emot hotellvistelsen och Kristina från Duvemålas stuga som finns på High Chaparall, mycket goda vofflor finns det där nämligen.

Nu diska medan jag springer mellan tv:n och radion.
Tankarna går till Norge och alla som drabbats av det fruktansvärda bombattentatet.
Finns inga ord, bara varma och kärleksfulla tankar.

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja det känns inte ok det här med Norge. Många tror att nästa ställe är stockholm och att dom går på tbanan. Här är det slapp semester. Kram kram

2011-07-22 @ 21:28:15
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0