Midsommarhelgen

Har kommit och snart gått.
För min del har den varit mycket bra, speciellt om man jämför med förra då jag låg däckad i någon slags halsinfektion.

Vi började midsommaraftonen med att åka hem till min svärmor som fyllde 70 år. Hon var verkligen glad och hon började gråta när Jens,jag och mina föräldrar stod i dörröppningen och sjöng ja må hon leva... :)
det var trevligt och jag åt så magen stod för sig själv ungefär... Hon bjöd på mycket gott vill jag lova.

Vid tvåtiden kom min syster och hennes sambo för att hämta Jens och mig.Vi gick till Galgberget för att dansa runt stången. Det blev väl lite si så där med dansandet, vi fyra bildade en egen ring och stutsade runt.
Men kul var det verkligen och jag skrattade så min kopp kaffe som jag hade i handen skvimpade över.
Nej, självklart dansade jag inte med en kopp kaffe i handen, utan detta hände sedan när jag och Tobbe satt och pratade medan Jens och Lovisa lekte. Jisses, min svåger har underbar humor. :)

Sedan for vi hem till mamma och pappa och det blev underbart god mat. Ja, på kvällen stod magen för sig själv åter igen.

Helgen har varit riktigt bra och skön.
Jens har haft det roligt, speciellt då moster kommit för att hälsa på.

Nu är vi trötta och Daniel kommer hem från sitt långa pass inom en timme.
Våra tre lediga dagar börjar snart.
Imorgon blir det trackbyte och även lite fler sjukhusbesök är inplanerade under veckan.

Daniel har ett pass kvar sedan har han tre veckors semester. Vi börjar vår semester med att åka till Turkiet.
Nej, jag tror inte vi kommer frysa där nere... :)

Godnatt på er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Här kommer det en hälsning från norra Halland! Kram

2011-06-28 @ 18:31:09
URL: http://tankesymfoni.blogspot.com
Postat av: Gizze

Härligt att du är piggare!

Ha en härlig semester med de dina!

Kram Gizze

2011-06-29 @ 22:43:17
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vad skönt att du fick en fin midsommar och att ni nu snart har semester. Turkiet, dit skulle jag vilja åka någon gång. Ha en fin resa. Kram

2011-06-29 @ 23:40:15
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-19 @ 01:49:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0