Vill inte riktigt vara med....

Här kommer ett litet livstecken från mig.
Det är inte bra med mig och jag varken orkar eller vill gå in på varför just nu, kanske senare...

Konstaterar helt krasst att 2011 inte varit mitt än så länge. Tack och lov är det en bit kvar så det kanske ändrar sig.

Mina älsklingar mår bra och vi tar oss igenom ännu en sorg och en motgång. En dröm som försvann.

Men när man hamnat på botten finns det bara en väg att gå och det är ju uppåt, så klättra, kklättra, klättra, fast det är enormt trögt just nu. Varken viljan eller kraften finns där riktigt.

Lederna är skit men det ordnar sig när jag får Remicade nästa gång.

Inget uppåt inlägg men jag vill bara ge mig till känna. :)
Har mitt upp i allt funderat lite på hur jag ska göra med bloggen. Det hade varit skönt att skriva av sig men det får nog bli låst i så fall.

Stor kram till er. <3

 


Kommentarer
Postat av: Lejonkvinnan

Hej älskade vän!

Finns här!



Och ja, skriva kan vara bra, men lås det om du känner att inte alla ska läsa, det gör ju jag.



Ta hand om dig vännen!

Kramar om!

2011-05-22 @ 10:15:37
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Elin

Tänker på dig <3 Hoppas på det bästa för dig. Er. kramar

2011-05-22 @ 23:43:37
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Tråkigt att höra att du är lite nere just nu ! Men jag vet att du har krafterna att komma "igen" !! När du är nere hjälper vi dig att hämta kraft och ork att åter komma tillbaka till Ulrika ! Massor med kärlek och kraft till dig "superkvinna". Var rädd om dig ! Massor med kramar från Agnetha

2011-05-23 @ 13:51:51
Postat av: Maud Åström

Hej Ulrika! Vi här hemma skickar bamsekramar.

2011-05-23 @ 21:42:01
Postat av: Gizze

Styrkekram till dig Ulrika!

Har "kikat" efter dig ett antal gånger, glad för livstecknet, men ledsamt att du inte mår bra..

Stor kram till dig och de dina!

Gizze

2011-05-23 @ 22:59:54
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Twiggy♪♫♫

Tänker på dej!

2011-05-25 @ 11:15:54
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Vad tråkigt att höra att du inte mår bra. Jag tänker på er. Varma kramar.

2011-05-26 @ 16:28:09
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: åland

har varit dålig på att både läsa och kommentera på sistone,har väl inte hellermått så där toppen bra...

trist att du har det kämpigt och att hälsan vacklar!Drömmen som försvann kan jag ana mej till vad som hänt. Massor av styrke kramar!

2011-05-30 @ 14:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0