Den stora träningsvärken är här...

Jag som brukar sova hur mycket som helst och typ när som helst, nu för tiden,  sov inte mycket natten till igår. Vet inte om det hade något med månen att göra. strunt samma...
Lite typiskt var det hur som eftersom jag skulle upp tidigt och iväg till sats. det gick bra ändå och jag mådde inte så illa igår heller.
Träningspasset var härligt! självklart drog jag ner en aning på vikterna men så fasligt mycket blev det inte. det kändes kanon och jag är så glad att vara igång igen.
Idag sitter jag dock här med träningsvärken Allan. Den är inte att leka med om man så säger.
Men jag har jobbat för den iaf och det känns fint. :)

Annars var ju dagen min igår, jag fyllde hela 33 år. :)
Jens sjöng för mig.
Telefonen ringde, messen droppade in och gratulationerna på Fejan var ju en del också. Blev glad för alla hhälsningar, det är roligt att bli ihågkommen.
Jag och Jens for hem till svärmor en stund, sedan kom Daniel med planka vilket var smaskigt.
vid halvsju blev det tårtadags hemma hos mina föräldrar. syster med blivande make var där också. Hon fyllde ju år också, den lilla gummsan.
Kan inte påstå att det var över sig lyckat men det berodde på en trött fyraåring. Han spårade ur och var allmänt otrevlig så vi bröt upp ganska så snabt.
Han har ett grymt humör den lille filuren och nu käftar han emot om precis allt, speciellt när han är trött.
Vi får se hur det blir på kalaset på söndag men då är det iaf på dagtid så det går kanske bättre. :)

Sedan kom höjdpunkten på dagen. När vi kom hem och hittade paket i brevlådan från min underbara älskade  vän Lejonkvinnan med familj.
Blev så glad och varm i hjärtat.

På det hela taget var det en bra dag. Bäst var överaskningen i brevlådan, Jens sång och träningen. :)

Nu ska jag vila min värkande kropp en stund innan det är dags att hämta trollungen. :)
Ha en fin dag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter så underbart att det går framåt för dig. Du har haft det tufft, hoppas det går vägen för dig nu. Vet ju att du gillar träningen.

kramar

2011-10-14 @ 15:57:31
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Vad glad jag blir att du blev glad :) Du är värd lite avkoppling och det hoppas jag att det lilla paketet kan ge dig...du fick väl behålla det ätbara för dig själv?? hahaha.



Härligt med träningsvärk....eller inte, men det det är ju i alla fall en skönare smärta än den vanliga även om det gör ont.



Ta hand om dig goaste vän!

Massa kramar

2011-10-14 @ 19:09:35
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0