Igång

Efter att ha varit vaken hela dagen och inne i stan ett antal timmar är jag helt utmattad.
Jag ska in till stan igen för att gå på ett öppet möte med Jonas sjöstedt. Jag vill inte missa det men undrar lite smått hur det ska gå.
Kanske ska försöka vila en timme nu innan, men det är så trögt att komma igång igen sedan... :)

Jens har varit på kyrkans barntimmar idag. Jag har fått utbytt min böjda käpp till en rak fin en, så nu känns det bra.

Imorgon är planen att åka in till Sats för att köra ett pass, lite lugnt så där. det är mer än en månad sedan senast så det lär vara lite trögt. Men jag tror verkligen jag behöver det, både för kroppen och själen.
Styrketräning är bra eftersom den går så lätt att anpassa efter dagsformen. sedan är jag ju en sån där tävlignsmänniska så jag avskyr att gå ner i vikter. Men jag ska absolut inte ta ut mig och göra något som gör ont.
Det viktiga är att komma igång så sakteliga och träna upp styrkan och konditionen lite. Behöver vara stark under de kommande månaderna.

Har lyssnat lite på partiledardebatten i riksdagen. Den där Jimmy Åkesson skrämmer en hel del. Han är bra på att prata och uttrycka sig. att få lögner till sanningar. Läskigt.

Nu lite vila då kanske.
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis på födelsedagen!!!! Lycka till med träningen. Jag var på gymmet igår jätte skönt.Kram

2011-10-13 @ 06:18:59
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Jenny

HURRA HURRA HURRA

2011-10-13 @ 18:30:20
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0