Skärpning

Det går alldeles för många dagar/veckor mellan mina inlägg. ska verkligen försöka skärmpa mig.
De senaste inläggen har jag dessutom lösenordskyddat som ni vet.

Dagarna går fort och jag mår bra. Har fått någon slags förkylning som satt sig i tracken, som vanligt. Men jag räknar med att bryta ner den inom två tre dagar...
Lederna är bra, bättre än vad de varit under hela detta år. Det är meningen att jag ska få Remicade den 18 oktober men kanske kan jag skjuta på det en vecka. vi får se vad som händer.

Efter mina veckor av konstant illamående och en löjligt grym trötthet har jag vaknat till lite och nu orkar jag, ibland, ta mig iväg på något.

Inget avancerat och jobbigt, bara trevligheter, men inte ens det fixade jag för en vecka sedan.
Igår var jag och Daniel på Halmstad teater för att lyssna på Magnus Betnér, han var riktigt rolig och jag satt med ett stort leende i en och en halv timme. Jodå, jag skrattade också, typ hela tiden. Det var första gången jag lyssnat på en ståuppare live och det gör jag gärna igen, gärna på honom.
Hahaha
Vi gick på restaurang innan föreställningen. En helmysig kväll alltså.

I måndags träffade jag en god vän, vi tog en lunch och sedan knallade lite på stan. Vi har inte setts på flera år så vi hade väldans mycket att prata om. så himla mycket så vi glömde betala lunchen.
-Ursäkta, har ni betalat? sa en röst bakom oss, när vi var påväg ut..
Lite pinsamt men killen som tog betalt bara skrattade.
Vi skrattade också, kan jag lugnt säga.
Det är ett sånt ställe som man går fram till en disk och betalar efter att man käkat.

Vårat dag på stan blev knappast lugnare heller för när vi kom ut från krogen fälde jag en man med käppen.  Han råkade  få den mellan benen och han var ner på marken och vände.
-Förlåt ropade han med förskräkt röst, och vi kan inte sluta skratta....
Min käpp är böjd och jag ska till syncentralen för att få en ny på onsdag. Haha Svårt att käppa med en böjd käpp.

Nu pizza.
Ha en fin fredagskväll!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men kära nån hahaha. kram kram

2011-10-07 @ 19:45:38
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Tokstolle ;)



Massa kramar

2011-10-08 @ 17:17:02
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0