Inte långt kvar

Nu har jag gått 36 fullgångna veckor och snart får vi träffa vår nya familjemedlem. det känns konstigt att graviditeten snart är över och att jag snart får sitta med miraklet i min famn.
Var tog tiden vägen egentligen?
Jag mår bra, har fått lite högt blodtryck de senaste veckorna. det håller sig dock stabilt och har inte stigit mer, inga andra tecken på havandeskapsförgiftning finns heller så det känns lugnt.
Bebis växer på som bara den och är fortfarande mycket livlig. Hela magen buktar åt olika håll när hon sätter igång med gympan vilket pyret gör ofta om man så säger... :)
Barnmorskan är nöjd och jag följer normalkurvan vilket ju är jätteskojigt, jag som aldrig är normal på något annat vis menar jag.

Påsken var bra också. Vi bodde hos mina föräldrar från långfredagen till påskdagen. Daniel jobbade helg som vanligt. Jens var på cirkus med sin moster på fredagen och det var roligt, speciellt som Spiderman var där... ;)

Imorgon är det besök hos barnmorskan och nästa vecka några andra grejer inplanerade. Sedan ni, är det inte långt kvar.

Ska försöka hålla den här bloggen uppdaterad även om det känns en aningens omotiverande, men det kanske blir bättre.
Kram till er som kikar in.

Kommentarer
Postat av: Elin

MEN NEEEEEEJ!!

Jag (lilla lilla jag alltså) läser ju alla inlägg (suger på att kommentera dock) och vill inte missa fler. Så spännande att ha följt din blogg och graviditet. Längtar efter mer ju!

Men som sagt, bloggen är din, och den har du ju för din egen skull, får du inte ut något av den eller mår bra/bättre av den så ska du ju självklart inte kämpa vidare med den. Men mig slipper du inte än i alla fall :P

kramar, hoppas det goda håller i sig <3

2012-04-12 @ 02:47:17
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0