Nöjd

Hur jag än gör blir det alltid stressigt när jag ska iväg någonstans. vi hade gott om tid imorse, jag och Jens, ändå fick jag halvspringstappla för att inte missa färdtjänsten som stod och väntade på mig när jag kom från dagis.
Det hade parkerat en stor lastbil utanför dagis så en av personalen fick komma till undsättning och hjälpa mig runt den.
Men sedan blev det att fara in mot stan och barnmorskan. Min ledsagare följde med mig eftersom daniel jobbar.
det var ett lyckat besök, vilket alla besök hos henne varit. Haha Jag hade ökat ett kg på en vecka, skyller på pappas goda mat som vi fick i helgen... :) Bebis hade också vuxit och tom blodtrycket var något lägre än sist.
Kanske hinner v med ett besök till hos henne innan bebis kommer. vi får se.
Jag och ledsagaren tog en fika efteråt och sedan var det bara att fara hem och hämta trollungen.
Han är ute och leker på gården nu.

Vi väntar på ett besked som ska komma inom de närmsta dagarna. vi är så otåliga och bara hoppas just nu.
Hoppas det blir som vi vill, det vore så perfekt!
Bra för hela familjen.
Danne jobbar sin sista helg nu, innan han går på pappaledighet. Möjligtvis jobbar han någon dag nästa vecka också, men ingen helg iaf. Phu
Ha en fin dag nu, här har våren hälsat på idag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det konstigt?! Alltid, trots att man har gott om tid så får man ändå skynda sig. Men jag försöker att inte stressa och det går rätt bra.



Ja, jag, Anton och min hund flyttar till en lägenhet.

2012-04-12 @ 15:42:06
URL: http://banton.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Tänk, så är det alltid, man tror man har så gott om tid, men icke :) Härligt att allt är bra!



Vad kan det vara för besked tro?? Undrar om det är det jag tror.... ;)



Kram kram kram

2012-04-12 @ 17:40:01
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0