Rastlös

Rastlös känner jag mig allt som oftast just nu och det är väl inte så konstigt.
Väntar på att få träffa Liten och bekanta sig med det nya miraklet i vårt liv. Se Jens som storebror och hur han kommer reagera på det.

Sedan väntar vi också på besked ang en lägenhet inne i stan. det är oerhört svårt att få lägenhet i Halmstad och området vi vill till är populärt.
vi var hur som och kollade in en lägenhet där i tisdags och nu väntar vi på besked om vi får den.
Det vore verkligen fantastiskt bra. det är ett område med mycket barn och nära till både dagis och skola. dessutom bor några av våra bästa vänner typ 20 meter från den här lägenheten.
Jaja, förhoppningsvis får vi reda på om vi får den, på måndag.
det är jobbigt att vänta och inte veta.
Hoppas!

Jens och jag har inte gjort så mycket idag, lekt och tagit det lugnt. Han har mest väntat på att några kompisar ska dyka upp där ute. det gjorde dem, till slut och han fick faktiskt ut och leka nu en sväng efter maten.

Nu ska jag ta ett tag med middagsdisken.
Bebis hickar på i vanlig ordning. :)
Ha en fin lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jösses va spännande på alla håll och kanter ) kram

2012-04-15 @ 10:24:26
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Då hade jag rätt i mina aningar, att det var en lägenhet ni hade på gång :) Håller tummar och tår för att ni ska få den!



Kram till dig min älskade vän <3

2012-04-15 @ 13:04:54
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Förresten, har du läst "Ett litet snedsprång" av Denise Rudberg? Jag har sträckläst den nu, en bok helt i min smak, lite mord och massa relationer :) Så nu har jag beställt del två och hoppas att den är lika bra den.



Kram

2012-04-15 @ 17:55:19
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/
Postat av: Titti

Jag tror Jens kommer att bli världens bästa storebror! NI har ju uppfostrat honom :) Jag förstår att ni tycker det ska bli spännande med ny bäbis med tanke på hur mycket jag längtar efter bäbisen! :) Kram

2012-04-19 @ 07:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0