Bus

Nästa lördag är det dags för Saras dop. Planerar och funderar mycket inför det. För mig är det en viktig dag. dopet i sig är stort, samtidigt är det en fest för att fira att Sara kommit till världen. så känner jag.
Vi kommer hålla till i vår kyrka, alltså inte Getinges kyrka utan min och Daniels... :) Där gifte vi oss och där är Jens döpt. den är fin och mysig. Min favoritpräst ska döpa Sara och det betyder oerhört mycket för mig. Han konfirmerade mig, förättade vigseln mellan mig och Daniel och så döpte han Jens. Han är en underbar människa och präst. Han var ett stöd efter missfallen och bara att veta att han finns gör mig lugn.
Jag ser fram emot dagen, det gör jag verkligen.

Sara blev fyra månader i söndags, mammas lilla gumma. Hon är så underbar. Nu får hon ofta fatt på grejer med händerna och för de till sin mun. Önskar jag kunde lägga in ljudklipp så ni fick höra när hon skrattar och pratar. :)Jag njuter verkligen, och det är ju extra lätt när jag själv mår så bra.

Idag, efter träningen, gick jag direkt ut och lekte med Jens. Vi försökte oss på en hinderbana och sedan körde vi brottning. vi hade verkligen roligt och jag är glad att jag själv har så mycket energi så jag kan njuta av lekar med honom. Både jag och han tycker om att leka fysiska lekar och när jag inte har ett gäng inflammationer i kroppen så gör det ju inte ont heller.

Nu dags för lilltjejen att äta. Hon väger föresten 6500 gram nu och är uppe på den sk normalkurvan, vad det gäller vikt och längd.
Det är en bra ökning på fyra månader.

so long

Trollet är två månader


Sara fyra månader


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

så söt hon är :) och så mycket hår. Kram

2012-08-24 @ 10:36:20
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Lejonkvinnan

Du vet att det är olagligt att lägga ut bilder på en sådan sötnos va??? ;) Så ledsen över att vi inte kan komma, men vi måste försöka träffas snart igen!

Kärlek och kramar <3

2012-08-26 @ 11:30:25
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0