Allt väl

Besöket hos läkaren förra tisdagen gick mycket bra. Vi var försenade eftersom det helt enkelt inte gick att hitta en enda parkering på sjukhusområdet. Det slutade med, att vi i ren desperation, parkerade utanför ingången... Men läkaren var också försenad så vi fick ändå vänta.

Barnet växer på, precis som det ska, tom större en beräknat i denna tid. eftersom jag också mår bra blir nästa kontroll den 12 mars och då har jag väl knallat in i vecka 33 tror jag. Drog upp mina pulshöjningar jag haft ett par gånger. Läkaren kunde inte tänka sig att det var något farligt men har ändå skickat en remiss till medicin så jag får göra ett ultraljud på hjärtat, allt med tanke på min sjukdomshistoria
Men antagligen är det belastningen, dåligt blodvärde osv. Jag har även en tendens att få hög puls i vanliga fall. Jag blev förkyld för någon vecka sedan och jag tror att det kan ha bidragit också för dem senaste dagarna har hjärtat hållt sig lugnt och fint. :)
Förra söndagen, när jag låg för att somna, kände jag bebisen hicka för första gången och det har återkommit typ varje dag sedan dess. Det är så häftigt så det är inte klokt. Jens hickade jättemycket när han låg i magen. :)

Igår var jag hos barnmorskan och det såg bra ut då också. Jag närmar mig nu 50 kg och har gått upp nästan åtta kg vilket känns bra.
Träningen fortlöper på samma vis och livet runt omkring.
Jens är en gosunge och hjälper gärna till med tex att ta upp tappade saker från golvet eller bara hämta något till mig.

Ikväll ska jag ringa medlemmar och sympatisörer för att bjuda in dem till en träff nästa vecka. Jag har sjutit på det nu, men jag måste verkligen ikväll. det värsta är att jag är så himla trött på kvällarna och det är ju då man kan ringa...

Nu på med lite kaffe.
Hoppas ni mår väl, ni som tittar in.
So long

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, härligt att allt ser bra ut. Jag tycker klart din bebis är mer spännande än prinsessan som föddes idag. Vi skjuter väl lite sallut när Jens blir storebror va:):)KRAM

2012-02-23 @ 11:25:43
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: soffie

men va underbart och härligt att allt går så bra ,massor av kramar till er

2012-03-06 @ 21:55:08
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0