En period till

Årsmötet med vänsterpartiet Halmstad igårkväll gick jättebra. det var en väldigt glad och varm stämning och riktigt mycket med folk. Kul!
Jag blev vald in till styrelsen på en period till och det känns väldigt roligt. trots att bebisen ska komma nu under våren vill jag inte släppa mitt arbete inom partiet, det finns säkert tid till det också.
Jag fick höra många positiva ord om mitt arbete under året. Jag har skött om medlemskontakten, framför allt per telefon. Försökt få med medlemmar på aktiviteter och speciellt önskat nya medlemmar välkomna till partiet.
Det fick jag höra, igårkväll, att det varit uppskattat och flera av medlemmarna jag haft kontakt med kom igår på mötet.
Jag skrev också ihop verksamhetsplanen för kommande år. den hade styrelsen ställt sig bakom med några justeringar och den klubbades igenom med två tillägg. det kändes himla kul det också. detta har stärkt mitt självförtroende väldigt mycket. Jag har ju inget jobb, där jag känner jag gör någon nytta, så detta väger upp den bristen lite.
En lyckad och rolig kväll var det och jag kom inte hem allt för sent. :)

Pulshöjningen har jag inte känt något mer av sedan igår förmiddags. det var nog något tillfälligt och berodde kanske lite på stress och nervositet inför kvällen.
Idag har jag och Jens tagit det lugnt.
Nu ska vi fixa till oss och sedan fara hem till mina föräldrar. Lillebror är hemma från Norge och syster med man kommer också. vi ska fira Jesper som fyllde 25 tidigare i veckan.

Ha en fin lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0