Vill, men....

känner mig väldigt trött och lite smådarrig idag.
Pulsen har varit hög men så kan det ju bli ibland. Jag har en tendens till att få hög puls lätt och nu är ju kroppen belastad så det är ju inte så konstigt, men obehagligt.

Under natten till onsdagen fick Jens hög feber. Jag kopplade det direkt till vaccinationen han fick på tisdagen. samtidigt blev han dock väldigt snorig och täpt och det vet e sjutton om det är en reaktion på vaccinet... Men han hade feber till  och från på onsdagen. Igår var den dock helt borta och jag hade funderingar på att ta Jens till dagis idag eftersom jag planerat in ett pass på gymmet.
Men han snörvlade på imorse och jag fick några väldigt obehagliga pulsökningar och blev yr så jag stälde in hela projektet. Pulsökningen kan ju faktiskt ha och göra med att jag har en förkylning själv på g, om jag nu ska få en släng av det Jens har.
Vi har haft en mysig dag, jag och Jens iaf.
Jens har byggt med lego i flera timmar och jag har läst och halvsovit en stund...

Ikväll är det årsmöte med vänsterpartiet Halmstad och jag borde verkligen åka dit och vill det gärna också. synd att jag känner mig så här halvkass bara.
Men jag tar det vart efter. första anhalten nu är duschen iaf och sedan kommer mamma hit en sväng för att sätta upp nya gardiner i Jens rum. Vi åker med in till stan, så är jag lite närmre lokalen iaf, så kanske det känns lättare att ta mig dit när det är dags. :)
Vi får se.

Duschen!

Ha en fin och mysig fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Hälsokick

Låter obehagligt med pulsökningen, hoppas det inte beror på något annat än en begynnande förkylning som sagt!

2012-02-04 @ 14:00:48
URL: http://halsokick.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0