33+2

Japp, så långt är jag gången nu då och allt ser fint ut. Idag fick vi träffa en annan barnmorska, men hon var bra också. fast det är ju alltid skönast att träffa någon man är van vid och som känner en.
Magen växer på som den ska och inga konstigheter i varken blodprov eller urin. jag har ett blodvärde på 119, ja det är sant... Jag tar inga järntabletter heller kan jag tillägga.
Jag hade däremot gått ner några hekton men de lär jag väl gå upp snart igen. Ska tänka lite mer på att äta mellanmål tror jag.
Jag är inte mycket för att äta mellan målen men kan nog låta det gå lite för lång tid kanske.

Efter besöket hos barnmorskan for vi och storhandlade. Inte kul alls men nödvändigt och dyrt.
Nu ikväll har vi varit och ätit middag hos mina föräldrar. Blev inte att vi träffade de i helgen eftersom Daniel var dålig och vi inte visste vad det var för något. Vi har väl kommit fram till att han lider av magkatarr. Hoppas det ger med sig snart.
Jag har haft det själv och det är inte trevligt alls. :(

Både jag och Jens hade ett långt samtal med syster ikväll också. Jens berättade att han hört bebisen och talade om hur hon kommer se ut när hon föds. Hon kommer ha brunt hår och gröna ögon.
Jaha, okej... :)
Min lilla filur till syster frågade också Jens vad hon ska heta och fick därmed vårat namnförslag, om det nu blir en flicka vilket det ser ut att bli. Hehe

Jag har faktiskt börjat få riält ont nu också, vilket jag inte talar så högt om... Men det är mitt vänstra knä och vänster fot som börjat mopsa sig. Jaja, de har ju skött sig så jag ska inte gnälla för mycket. men jag har ju redan rätt taskiga knän och belastningen har väl inte gjort saken bättre kan jag tro.
Som tur är har jag ju en syster som är sjukgymnast och därmed har jag fått några råd som jag tagit till mig.

Nu är klockan mycket för mig som blivit otroligt kvällstrött under graviditeten. Jag ska göra mig iordning och gå och lägga mig.
Imorgon ska vi köra in Jens till kyrkis och så får väl jag och Danne ha några timmar på stan.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gått ner i vikt,,, är det nyttigt för dig ? Lite losec på mannen låter det som. Magprobelm är kass. Jag har ju både IBS och laktosproblem. kram kram

2012-03-22 @ 21:37:42
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-08 @ 16:42:56
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0