Kanske...

Ja, det såg väldigt bra ut hos läkaren förra måndagen. Bebis är över normalstor och ser ut att må väldigt bra där inne. det är en lycka!
Ska tillbaka för tillväxtkontroll den 2 april och har även fått ett datum för snittet. Det håller jag för mig själv ett tag till med tanke på att allt kan hända.
Men det är inte långt kvar nu, tiden springer iväg och snart får jag hålla krabaten i min famn.

Annars knallar det på. Tränade två gånger förra veckan men frågan är om det inte är slut med det nu. det känns inte längre speciellt kul och det är tungt och jag känner mig osmidig, konstigt nog... ;)

Imorgon ska vi till barnmorskan, annars ser veckan rätt lugn ut vilket är skönt. Har två grejer med Vänsterpartiet men vi får se hur det blir med det.

Går och väntar på att få hem Torsten Flincks senaste skiva. Längtar och känner mig en aningens besatt, men det går över...

såg på nyheterna igår om att det ska komma ett antal ensamma flyktingbarn till ett område någonstans i Stockholmstrakten. Människorna var mycket arga och upprörda över detta och hade förstört själva bostaden där flyktingarna ska bo. En inskränkt tant talade i programmet och berättade om sin  oro över att det fina området inte skulle vara så lungt och fint längre. Först kommer flyktingarna och sedan vänsterelemänten.
Ibland blir jag verkligen inte förvånad över att samhället ser ut som det gör, jag blir ledsen och förbannad bara.
Dumhet, inskrängthet och okunskap är farliga saker.

So long

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag är så glad för din skull och att bebis mår bra, men jag blir också ledsen och upprörd över att det finns människor som bara kan se till sig själva och sitt.

Det ska i alla fall bli så spännande att få se bild på bebis sen.

Kram

2012-03-19 @ 13:27:14
URL: http://nissetroll.blogspot.com
Postat av: Lejonkvinnan

Hoppas att allt såg bra ut med både dig och bebis :)



Kram kram

2012-03-20 @ 13:55:21
URL: http://lejonkvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0