Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg mig? :)
Här verkar det ha hänt grejer igen iaf, ser annorlunda ut i jämförelse med senast jag var här.
 
På fredag blir Sara sex månader. Det är faktiskt inte klokt, inte det minsta.
Hon är en glad envis tjej. Nu har hon blivit ordentligt förkyld och i kväll såg Daniel att hennes ena öga rann och klibbade som bara den. Det blir att ringa VC imorgon. synd bara att vi var där idag med henne eftersom jag ville att de skulle lyssna på hennes lungor. Men allt var bra, då...
Jens är också förkyld, ja det verkar de flesta vara nu tycker jag. annars mår han bra och älskar att få sin lillasyster att skratta. det lyckas han med också, för det mesta räcker det med att han visar sig.

För att fortsätta hälsorapporten lite så kan jag meddela att jag också mår fint. :) Jag var på Spenshult idag för att få mitt dropp. Den här gången har jag klarat mig åtta veckor och när jag kom idag fanns ingen direkt sjukdomsaktivitet. för mig känns det här som ett mirakel, jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på det... Haha
Jag har aldrig varit med om detta tidigare. Jag tror inte jag blivit botad och jag vet att en dag kommer inflammationerna tillbaka. Men de är inte här nu så jag njuter.

Livet känns bra. det mesta är lätt och jag orkar mycket. Kan åka på många möten med mitt parti och har knopat ihop två insändare under den senaste tiden. den ena är publicerad och den andra kommer antagligen att bli det snart.
det är roligt!
Träningen går också kanonbra.
Jag ville mest ge mig till känna och så hoppas jag ju på att det finns några trogna själar där ute som fortfarande kikar in då och då. :)
Jag ska försöka skärpa till mig vad det gäller bloggen.
Men helt ärligt, har det kännts väldigt rörigt här på blogg.se så jag har haft funderingar på att starta upp en ny blogg någonstans. Men så vill jag inte det heller på något vis.
Nu kändes det lite lättare att ta sig fram här på sidan så jag kommer nog tillbaka snart.
godnattkram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Suveränt att lederna är så pass mycket bättre. Gilla gilla:) Här har det varit höstväder idag och jag tycker jag fryser mest hela tiden.Vi har typ 18.6 grader INNE, det blir många fleccefiltar och te när man sitter och pluggar. kram kram

2012-10-17 @ 19:57:50
URL: http://www.jennyvestbro.blogg.se
Postat av: Marie-Louise

Men oj har det gått 6 månader redan :) vad härligt, men så fort det går. Kram fina

2012-10-17 @ 22:44:34
URL: http://www.madredetres.blogg.se
Postat av: gizze

Hej!

Härligt att höra att du mår bra....och dessa små som växer så..tiden bara går jag vet...
Förkylningar och ögoninfektioner hör ju också småbarns åren och hösten till, så bara att "gilla läget"

Ha det så gott..Kram Gizze i Värmland

2012-10-22 @ 23:18:43
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0