Spännande!

Jag kom hem från gymmet för en liten stund sedan och nu orkar jag bara inte resa på mig. Har inte packat upp träningsväskan ens.
det gick över förväntan med träningen. Min bröstkorg har ju som sagt blivit helt knäpp och gör vansinnigt ont. Men jag stack in iaf för jag vill verkligen hålla igång med träningen!! Det blev bättre under tiden jag tränade men nu har jag rätt ont.
Ska till barnmorskan på tisdag och då får jag helt enkelt höra med henne vad hon säger om detta, ifall ett besök hos kiropraktorn vore något. får höra med Spenshult också först kanske.

Idag började vänsterpartiets kongress i Uppsala. Så spännande det ska bli att få höra vad som beslutas där. tror det kommer leda till mycket positivt iaf.
Om jag fått rätt för mig ska det, idag, beslutas om vi ska ha en eller två partiledare och imorgon vem eller vilka det blir.
Kul!!
Hade inte varit helt fel att sitta och lyssna som åhörare. :)

Nej, nu får jag nog rycka upp mig och gå och hämta hjärtebarnet mitt.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med träning. Jag fick ihop 2 pass denna vecka.Jag vet inte vad som hände i morse men jag glömde hela träningsväskan hemma hahaha kram kram

2012-01-05 @ 21:21:23
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0