Gitarren

Sedan Danne åkte har vi hunnit med ganska mycket, jag och Jens. Fast han bajsade innan Daniel åkte var det nästan det första han gjorde efter att Daniel åktt, att bajsa igen. det är mammas favogrej.. Hmmm? :) Nej, allvarligtt, det är det svåraste jag vet, för jag är alltid så rädd att missa något. Sedan har jag rätt ont i händerna med så jag känner mig så fumlig. Men det gick jättebra, han var så duktig och låg still hela tiden. Ibland är det som han har extra tålamod med mig. :)
Sedan har vi sjungit lite och så. Vi gick in och lekte på hans rum och plötsligt hör jag honom dra i gitarren som hänger på väggen. Jag lyfter upp honom till den och han börjar klinka så fint. Det låter lite skorrigt men det beror på att en av strängarna är lite lös, kan ju inte Jens hjälpa ju... :)
Sedan tog jag ner den till honom och han har spelat en massa för mig. Så fint, låter nästan som små melodier. :) haha
Nej, nu får jag återgå, han river just ur en låda i hallen.
So long

Kommentarer
Postat av: pej

Hej vännen!
Va roligt att du har hittat hit och startat en blogg :-) Den kommer jag ju självklart att följa!

Ta hand om er!
KramKram

2008-04-18 @ 21:52:53
URL: http://pbme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0